Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Wiedza na temat żywności nie przekłada się na wybory konsumenckie Polaków

  • Autor: AT, portalspozywczy.pl
  • Data: 16-01-2017, 10:05
- Polacy są mistrzami świata jeśli chodzi o deklarowaną wiedzę na temat zdrowej żywności i żywienia. Niestety, w znikomym stopniu przekłada się to na codzienne wybory zakupowe - mówi Grażyna Skarżynska, dyrektor działu marketingu Instytutu Żywności i Żywienia.
Wiedza na temat żywności nie przekłada się na wybory konsumenckie Polaków
fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Instytut Żywności i Żywienia zainaugurował kampanię "Mniej cukru, soli, tłuszczu? Kupuję to!" (czytaj więcej) Celem akcji jest zachęcenie Polaków do porównywania etykiet na produktach spożywczych, a w konsekwencji do dokonywania korzystnych dla zdrowia wyborów.

Jak zauważa Grażyna Skarżyńska, dbanie o zdrowie stało się u Polaków rzeczą modną i pożądaną.

Dalsza część artykułu (84%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!