Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Większy ruch w galeriach handlowych w atrakcyjnych turystycznie miejscach

Od 20 do 26 lipca br. ruch w galeriach handlowych był mniejszy tylko o 15-21 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem - poinformowała w piątek Polska Rada Centrów Handlowych. Dodała, że widać napływ klientów do galerii położonych w miejscach atrakcyjnych turystycznie.

Większy ruch w galeriach handlowych w atrakcyjnych turystycznie miejscach
Większy ruch w galeriach handlowych w atrakcyjnych turystycznie miejscach, fot. shutterstock

Autor: PAP
Data: 31-07-2020, 10:53

Wskazano, że wyniki są odzwierciedleniem wakacyjnych podróży Polaków. Najwyższe wskaźniki osiągnęły bowiem regiony Północno-Zachodni oraz Północny, do których Polacy chętnie udają się w okresie wakacyjnym, a najniższą odwiedzalność zanotowano regionach Centralnym i Wschodnim.

Z danych Polskiej Rady Centrów Handlowych wynika, że odwiedzalność obiektów handlowych (footfall) w tygodniu 20-26 lipca wyniosła w dni handlowe średnio od 79 proc. do 85 proc. wyników ubiegłorocznych, w zależności od dnia. W zebranych danych widać napływ klientów do galerii położonych w atrakcyjnych turystycznie miejscach.

Jak poinformowano, po początkowym szybkim wzroście wskaźnika w maju, nadszedł okres stabilizacji wyników. "W ubiegłym tygodniu (20-26 lipca), od poniedziałku do soboty, zanotowano footfall na poziomie 79-85 proc. rezultatu zeszłorocznego" - podano. Dodano, że to wynik bardzo zbliżony do danych, podawanych wcześniej.

Anna Zachara-Widła z PRCH zaznaczyła, że ruch w galeriach jest mniejszy ledwie o 15-21 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem. Jej zdaniem to świetny wynik, biorąc pod uwagę zmiany, jakie zaszły w handlu. "Cieszy również zniwelowanie różnic w odwiedzalności pomiędzy dużymi i bardzo dużymi obiektami, a średnimi i tymi o małej powierzchni. Obecnie dzieli je zaledwie 1-5 punktów procentowych, w zależności od dnia" - mówiła, cytowana w informacji PRCH.

Dane PRCH zebrano z 82 obiektów handlowych, których powierzchnia GLA wynosi 2,9 m kw., co stanowi reprezentację 24 proc. polskiej branży centrów handlowych.

PRCH jest stowarzyszeniem not-for-profit, zrzeszającym firmy działające w branży nieruchomości i miejsc handlu oraz usług. Działa na rzecz rozwoju branży, wspiera i reprezentuje członków w środowisku biznesowym, politycznym i społecznym w celu tworzenia nowoczesnych miejsc handlu, usług, kultury i unikatowych doświadczeń konsumenckich. 

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

galerie handlowe RSS ALERT    /    centra handlowe RSS ALERT    /    handel RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.228.10.34
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!