• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Władze Carrefoura szukają pomysłów, które ożywią sprzedaż w hipermarketach

Lars Olofsson, prezes sieci Carrefour ogłosił, że francuski operator pracuje nad 4-5 innowacyjnymi projektami w celu ożywienia swoich francuskich hipermarketów, w których spada sprzedaż.
  • Autor: planetretail
  • Data: 31-08-2009, 18:54

Jednym z powodów słabych wyników dużych sklepów Carrefura jest wzrost popularności sklepów dyskontowych oraz lokalnych sieci supermarketów.

Detalista rozpocznie testowanie nowych koncepcji w 2010 r. i potencjalnie może je wprowadzić na rynek na początku 2011 roku.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Według przedstawicieli francuskiej sieci w przypadku hipermarketów nie sprawdza się formuła „wszystko pod jednym dachem", ale nie oznacza to, że format jest już martwy. - Najłatwiej byłoby wynająć strefy z produktami nieżywnościowymi (odzieżą, obuwiem) markowym detalistom. I można to zrobić od zaraz - mówi Lars Olofsson. - Chcę jednak szukać długofalowych rozwiązań - dodaje.

Francuskie hipermarkety generują 23 proc. sprzedaży sklepów Carrefour na całym świecie.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Dostawca 2009-09-01 09:33:40

    Nic dziwnego jeżeli dla kupców nie ważne sa ceny a tylko to ile zapłaci dostawca za wejście . Produkty mające duże udziały rynkowe bez dużych budżetów nie maja szans (średnio 1000 zł / sklep) . Dlatego przegrywaja ww stosunku do sieci dyskontowych .

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!