Portugalska grupa planuje w tym roku zainwestować od 700 do 750 mln euro w trzech głównych obszarach.

Środki zostaną przeznaczone na rozbudowę banerów Biedronka, Hebe, Pingo Doce i Ara, a także na ciągłe ulepszanie istniejących sklepów i ulepszenia infrastruktury operacyjnej i logistycznej na trzech rynkach, na których działa grupa: Portugalia, Polska i Kolumbia.

Poza wzrostem organicznym, Jerónimo Martins twierdzi, że będzie szukał możliwości rozwoju poprzez przejęcia.

Spółka zamknęła 2018 zyskami w wysokości 401 milionów euro, co stanowi wzrost o 4,1% w stosunku do roku poprzedniego. Sprzedaż wzrosła o 6,5% do 17,3 mld euro.

jerónimo Martins ujawnił, że planuje otworzyć około 50 mniejszych sklepów Biedronka i zwiększyć liczbę supermarketów działających pod szyldem o około 60. W rezultacie grupa powinna zamknąć 2019 z liczą ponad 3000 sklepów Biedronka.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl