Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Właściciel Biedronki: W przypadku ciekawego projektu akwizycyjnego nasza firma usiądzie do rozmów

Jeronimo Martins Dystrybucja (JMD), właściciel sieci sklepów "Biedronka", chce rozwijać się zarówno organicznie, jak i poprzez akwizycje. Na razie skupia się na organicznym powiększaniu sieci i potwierdza pan zwiększenia liczby sklepów do 3 tys. w 2015 roku.

Właściciel Biedronki: W przypadku ciekawego projektu akwizycyjnego nasza firma usiądzie do rozmów

Autor: ISB
Data: 14-04-2011, 19:46

Jak poinformował w rozmowie z agencją ISB dyrektor operacyjny spółki, Julio Duarte, Planujemy zarówno rozwój organiczny, jak i potencjalne akwizycje. Jednak ten drugi sposób zwiększania potencjału może być trudny, choćby z powodu ograniczeń prawnych np. decyzji UOKiK-u.

W jego ocenie równie dużym problemem jest znalezienie dobrego podmiotu do przejęcia, który dawał by Biedronce znaczące korzyści biznesowe i rzeczywisty rozwój sieci. Dlatego też spółka nie ma na dziś określonych parametrów, lokalizacji czy specjalnych oczekiwań wobec obiektu potencjalnego przejęcia. Dotyczy to zarówno wielkości jak i wartości spółki.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Duarte dodaje, że obecnie żaden projekt akwizycyjny nie jest realizowany. Jeśli jednak pojawią się informacje o ciekawym projekcie, np. podobnym do sieci Plus, którą Biedronka przejęła 3 lata temu, to na pewno sprawa zostanie zbadana, a firma usiądzie do rozmów.

Dyrektor operacyjny odniósł się także w rozmowie z agencją ISB do wyników finansowych spółki w I kw. 2011 r. Duarte nie mógł podać konkretnych danych przed oficjalną ich prezentacją w Portugalii, gdzie Jeronimo Martins jest notowana na giełdzie, ale zdradził, że jest z nich zadowolony.

Dodał, że spółka cieszy się, że politycy zaczęli o mówić dobrze o sieci oraz z faktu, że kilku klientów zostało poznanych z imienia i nazwiska.

Jeronimo Martins Dystrybucja jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów detalicznych Biedronka. Od 1995 roku zainwestowała w Polsce ponad 5 mld zł, a jej sprzedaż w 2010 r. wyniosła 19,2 mld zł.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Julio Duarte RSS ALERT    /    Jeronimo Martins RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • hwwr 2011-04-14 21:01:04
    Amaral łyka Tradis jak tylko znajdzie na to kasę , JMD Amarala niby poddaje akwizycji i plan zapięty - takie są moje spekulacje. Rynek w Polsce znajdzie się w czarnej d.....ie

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.178.91
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!