• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Właściciel Biedronki wypowiada wojnę Starbucksowi

Jeronimo Martins wypowiada wojnę Starbucksowi. Portugalski koncern otworzył już w Polsce dwie kawiarnie, choć na razie to projekt eksperymentalny.
  • Autor: PAP
  • Data: 16-07-2012, 15:31
Właściciel Biedronki wypowiada wojnę Starbucksowi
Jeronimo Martins posiada w Polsce dwie kawiarnie pod szyldem Kropka Relaks

Koncern Jeronimo Martins, właściciel znanych w Polsce dyskontów Biedronka, rozbudowuje w Portugalii sieć kawiarni Jeronymo. Nowe lokale stają się coraz bardziej podobne do placówek Starbucksa.

Jeronimo Martins, posiadający w Polsce oprócz sieci sklepów dwie nowe kawiarnie pod szyldem Kropka Relaks, od kilku miesięcy bada na naszym gruncie możliwość uruchomienia nowego biznesu. Rozwijany nad Wisłą projekt jest eksperymentalny. Władze portugalskiego koncernu przyznają, że na razie bardziej pochłania je rozwój sieci kawiarni Jeronymo na ojczystym gruncie.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Specjaliści zwracają tymczasem uwagę, że grupa Jeronimo Martins idzie śladem Starbucksa, otwierając swoje kawiarnie w obleganych przez turystów częściach Lizbony. Zdaniem Victora Jorge, eksperta branżowego miesięcznika "Hipersuper", większość z prawie 20 działających pod szyldem Jeronymo obiektów posiada nie tylko ciekawy design, ale również atrakcyjną lokalizację.

Dowodem tego może być otwarta niedawno w centrum zabytkowej części starego miasta nowa placówka pod szyldem Jeronymo. Uruchomiony w Chiado lokal posiada 80 m.kw. powierzchni, na której znajduje się 58 miejsc siedzących - odnotował Victor Jorge.

Nawiązaniu rywalizacji ze Starbucksem służy również ciekawy wizualnie design oraz szeroka oferta serwowanych produktów. W placówkach sieci Jeronymo poza małą czarną nabyć można m.in. zestawy kanapkowe, przekąski, sałatki, ciasta, jogurty, lody, a także wiele tytułów prasowych.

Kawiarnie Jeronymo, podobnie jak obiekty sieci Starbucks, posiadają nowoczesny wystrój i design (m.in. skórzane sofy), a także lekkie menu z elementami zdrowej żywności i opcją "na wynos".

"Witryna przy ladzie zmienia się co najmniej trzy razy w ciągu dnia: rano dominuje pieczywo i jogurty, w porze obiadowej - kanapki, sałatki i soki naturalne, zaś wieczorem - słodycze oraz ciasta - informuje Ana Martins z grupy Jeronimo Martins.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • pfhe 2012-07-16 17:52:48

    Jezeli kawa ma być jakosci Srabucks to dziekuje za takie pomyje. Typowy produkt dla lemingów.

    Odpowiedz
  • Donek 2012-07-16 19:14:24

    Gorsze rzeczy byś pił jakby na kubku było zdjęcie matki boskiej z Częstochowy,a jak Jarosław Kaczyński to już zupełnie jakość nie ma znaczenia. Nie piłem kawy Starbucksa,ale nie sądzę,żeby Rydzyk lepszą podawał w Częstochowie.

    Odpowiedz
  • blogkupca.pl 2012-07-16 20:58:42

    To poznamy realną siłę Biedronki, tym razem w prawdziwej walce z prawdziwym przeciwnikiem. Ciekawy jestem ile są warci w starciu z takim potentatem. Robi się interesująco.

    Odpowiedz
  • phfe 2012-07-17 09:33:28

    @Donek: Uderz w stół a wylezie leming napojony starfuksem. No ale zacz wiadomo, ze lemingi sa czujne. Niezbyt mądre, ale czujne. Idz chlopcze, napij sie i wtedy zapraszamy do dyskusji. W przeciwnym razie zwierzatku dziekujemy.

    Odpowiedz
  • vincevega 2012-07-17 10:09:54

    \"posiadają nowoczesny wystrój i design (m.in. skórzane sofy)\" no jak dla kogoś to nowoczesny design to nasze kawiarnie w Polsce są trendy.. matko co za bzdury czasem tu piszą.. a prezesi dużych firm się pod tym portalem podpisują...

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!