• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Właściciel Castoramy chce podwoić liczbę marketów w Polsce, do około 120

Koncern Kingfisher planuje podwoić w Polsce liczbę marketów Castorama z 60 do około 120. Spółka zamierza także przekształcić sklepy Brico Depot w markety pod szyldem Castoramy - informuje Planet Retail, za agencją Bloomberg.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl, Planet Retail, za Bloomberg
  • Data: 13-06-2011, 15:32
Właściciel Castoramy chce podwoić liczbę marketów w Polsce, do około 120

Prezes Kingfisher Ian Cheshire powiedział, że polski rynek marketów budowlanych i wykończeniowych nie jest jeszcze w pełni zagospodarowany. W tym roku spółka może otworzyć sześć nowych marketów. Co roku możliwe jest budowanie kolejnych 10.

Castorama zamierza też rozwinąć nowy koncept marketów, w których większy akcent położony jest na artykuły dekoracyjne, w odróżnieniu od marketów oferujących typowe materiały budowlane i wykończeniowe, jak cegły i płytki podłogowe. Obecnie 10 marketów Castoramy kwalifikuje się do tego konceptu.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Sklepy Brico Depot liczą zazwyczaj 2.000 metrów kw. powierzchni sprzedaży oraz posiadają przestrzeń magazynową i mogą zostać skonwertowane na markety Castoramy, posiadające średnio około 5.000 metrów kw. powierzchni - podaje Planet Retail.

Przeczytaj także:

Castorama otworzyła w Polsce sklep w nowym koncepcie 

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!