Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Właściciel sieci Empik chce powtórzyć ubiegłoroczne wyniki

Jesteśmy zadowoleni ze sprzedaży w grudniu. W sieciach Smyk i Empik obroty były na wyższym poziomie niż w zeszłym roku(...). W sumie obroty całej grupy są zgodne z naszymi oczekiwaniami - mówi Parkietowi Maciej Dyjas, prezes NFIEmpik Media & Fashion.


Autor: Parkiet
Data: 24-12-2009, 10:03

Szef NFI EMF uważa, że w skali całego roku EBITDA (zysk operacyjny plus amortyzacja) i zysk netto powinny być na zeszłorocznym poziomie lub nawet trochę lepsze (zysk netto grupy z działalności podstawowej w 2008 r. wyniósł 91 mln zł).

- Końcówka grudnia pokaże, na ile te założenia uda się spełnić, ale na obecną chwilę wydaje się to jak najbardziej realne - dodaje Dyjas.

Zdaniem Dyjasa pierwsza połowa przyszłego roku jeszcze nie przyniesie ożywienia w handlu. Zarząd spodziewa się odbicia popytu konsumpcyjnego dopiero w drugiej połowie przyszłego roku. I przewiduje, że w kolejnych latach popyt będzie rósł, choćby dlatego, że poziom konsumpcji w naszym kraju jest wciąż niższy niż w zachodniej Europie.

Prezes NFI EMF przyznaje, że analizuje rynek pod kątem przejęć, jednak ma żadnego planu do wykonania.

Podobał się artykuł? Podziel się!

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.220.231.235
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!