• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Właściciel sklepów Grand Prix-Alkohole Świata planuje wejście na giełdę

Jednak z powodu pogarszającej się sytuacji gospodarczej i niskiej wyceny spółek giełdowych debiut firmy P. H. U. Dystrybucja na New Connect nieco się opóźni . Spółka nie rezygnuje jednak ze swoich planów i zapowiada debiut jeszcze w tym roku - dowiedział się portalspozywczy.pl.
  • Autor: Radosław Wałkuski, portalspozywczy.pl
  • Data: 12-02-2009, 12:37
Właściciel sklepów Grand Prix-Alkohole Świata planuje wejście na giełdę

- Pieniądze - niezależnie od pozyskanej sumy - zostaną przeznaczone na rozwój sprzedaży hurtowej, gdyż półka ma duże możliwości zwiększenia dynamiki sprzedaży. Ograniczenia wynikają jedynie z wielkości i dostępności kapitału obrotowego - wyjaśnia Monika Graf, specjalista ds. marketingu w P. H. U. Dystrybucja.

Firma nie wyklucza również próby pozyskania inwestora strategicznego. - Najlepszym momentem dla pozyskania inwestora strategicznego jest okres kiedy zauważalne stają się ograniczenia wynikające z nasycenia rynku, a dalszy rozwój jest możliwy jedynie przez wykorzystanie dodatkowej wartości inwestora np. jego pozycji na rynku. Obecnie przyrost sprzedaży jest na tyle duży, że przy tworzeniu modelu finansowego na kolejne pięć lat największą niewiadomą jest oszacowanie dynamiki przyrostu obrotów sprzedaży hurtowej, (w poprzednich latach była ona na poziomie 35-45 proc.) a jest to nieodłącznym warunkiem rozpoczęcia rozmów z inwestorem. Poza tym pozyskanie inwestora strategicznego przekreśliłoby nasze plany związane z New Connect, a w przyszłości z parkietem głównym - wyjaśnia Monika Graf.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W sytuacji, gdyby emisja nie przebiegła zgodnie z oczekiwaniami , tzn. giełdowe indeksy nie wykazywały wyraźnych tendencji wzrostowych, spółka chce wypuścić na parkiet nie więcej niż 10 proc. akcji.

P. H. U. Dystrybucja zajmuje się hurtową sprzedażą alkoholi. Jest również właścicielem sześciu sklepów pod marką Grand Prix-Alkohole Świata. 2008 rok spółka zamknęła z zyskiem na poziomie ok. 1 mln zł netto, czyli o 30 proc. większym niż w roku ubiegłym. Do końca lutego ma zostać przeprowadzona wycena spółki.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!