Wprowadzenie podatku od sieci handlowych nie wpłynie na rentowność detalistów?

- Sądzimy też, że ewentualna podwyżka cen nie wpłynie znacząco negatywnie na poziom sprzedaży w sklepach wielkopowierzchniowych, dlatego że od dłuższego już czasu detaliści specjalizują się w poza cenowych metodach przyciągania klientów, stosując szereg akcji marketingowych i wdrażając innowacyjność produktową - uważają specjaliści z DM PKO BP.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Gantner: Na podatku handlowym zarobią ci, którzy zostali opodatkowani
-
PIH: Nie całe zło w relacjach sieci z producentami pochodzi od handlu
-
Robert Krzak: Próba zmiany struktury polskiego handlu jest skazana na porażkę
-
Prezes Praktikera: wprowadzenie lub odejście od podatku handlowego nie wpłynie na sytuację firm handlowych
-
Podatek handlowy: Gminy same zadecydują o wysokości stawki
-
Ideologiczne bariery zaszkodzą polskiemu handlowi
-
Prawnik: Decyzja KE w sprawie podatku handlowego nie jest ostateczna
-
Podatek handlowy. Organizacje handlu podzielone w opiniach po decyzji KE
-
KE: Polska nie może faworyzować podmiotów o niższych przychodach
-
Solidarność: Decyzja Komisji w sprawie podatku od handlu szkodzi Polakom
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (0)