Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Wspólna akcja Paczkomatów InPost i MasterCard

Ruszyła wspólna inicjatywa Paczkomatów InPost i MasterCard. W jej ramach klienci mogą dokonać zapłaty przy odbiorze przesyłki oraz zamówić bezpłatną dostawę do Paczkomatów InPost niezależnie od wysokości kwoty zamówienia. Akcja obowiązuje podczas zakupu produktów w jednym z wybranych sklepów biorących udział w wydarzeniu

Wspólna akcja Paczkomatów InPost  i MasterCard
Fot. InPost

Autor: PR
Data: 14-01-2016, 11:09

„Festiwal Darmowej Dostawy” jest kolejną edycją projektu Paczkomatów InPost i MasterCard, w której udział biorą popularne e-sklepy funkcjonujące na polskim rynku. Wydarzenie ma na celu promocję płatności bezgotówkowych realizowanych przy odbiorze przesyłek. Aby wziąć udział w akcji wystarczy dokonać zamówienia na dowolną kwotę w jednym z e-sklepów, będących partnerem wydarzenia, wybrać opcję płatności za pobraniem w Paczkomacie InPost lub w internecie za pomocą usługi MasterPass. Po otrzymaniu wiadomości SMS z informacją o dostarczeniu przesyłki do wskazanego miejsca należy dokonać jej odbioru.

- Wraz z rosnącą popularnością zakupów online zmieniają się oczekiwania e-kupujących, którzy stają się coraz bardziej wymagający – zarówno w zakresie oferty online, jak i samej dostawy. Ważna jest dla nich wysoka jakość zamawianych produktów oraz korzystne warunki doręczenia. Dlatego możliwość dokonania płatności bezgotówkowej przy odbiorze paczki i darmowa dostawa do Paczkomatów InPost jest w tym wypadku idealnym rozwiązaniem. Co ciekawe, niższe koszty dostarczenia to argument skłaniający do zakupu konkretnego produktu w sieci nawet co trzeciego internautę – komentuje Mateusz Wróbel, dyrektor marketingu w Grupie Integer.pl.

Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Akademię Morską w Szczecinie, nawet 64 proc. użytkowników zrezygnowałaby z zakupu w sklepie internetowym, jeśli nie oferowałby on usługi dostawy zamówionego produktu do Paczkomatów InPost . Badania wykazały również, że dostawa do innowacyjnych terminali jest konkurencyjna w stosunku do usług Poczty Polskiej – aż 88 proc. respondentów uznało, że Paczkomaty InPost są lepsze, a 75 proc. badanych ocenia je lepiej i dużo lepiej niż tradycyjne usługi kurierskie. Ponadto 93 proc. użytkowników Paczkomatów InPost nie nadkłada drogi lub pokonuje maksymalnie 5 km w celu odebrania przesyłki z terminala, a 79 proc. osób wskazuje na bliską odległość Paczkomatu InPost od miejsca zamieszkania, jako najważniejsze kryterium przy wyborze jego lokalizacji. Już 61 proc. respondentów korzysta z urządzeń po drodze do pracy, szkoły, lub przy okazji robienia zakupów.

Grupa Integer.pl systematycznie rozszerza sieć Paczkomatów InPost w Polsce – w 2015 roku uruchomiono 800 nowych maszyn, a do końca 2016 roku sieć zostanie powiększona do 2600 urządzeń. Decyzja o rozbudowie wynika z rosnących potrzeb mieszkańców mniejszych miejscowości, którzy coraz chętniej korzystają z oferty e-sklepów i ma na celu zapewnienie im możliwości odbioru paczek w trybie 24/7.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

InPost RSS ALERT    /    MasterCard RSS ALERT    /    Integer.pl RSS ALERT    /    paczkomaty InPost RSS ALERT    /    Mateusz Wrobel RSS ALERT

KOMENTARZE (5)

  • rympal 2016-01-14 12:35:28
    uwazam to za swietne rozwiazanie, paczkomaty podchodza do zakupów e-commerce z odpowiedniej strony, pomagając albo obniżyć koszt przesyłki albo wchodząc we współpracę z firmami takimi jak master card
  • zero 2016-01-14 14:02:40
    czy to znaczy ze mając np. karty Visa nie będę mógl wykorzystać tej opcji?
  • oops 2016-01-14 14:18:31
    po wprowadzeniu wspolpracy in postu z allegro zamówienie kosztowało mnie tylko 3,40 za przesyłkę sic - chce wiecej takich rozwiązań
  • michnik 2016-01-14 14:35:53
    firma in post stale dba o rozwoj nie tylko swoich uslug ale i o poszerzenie swojej oferty, to nie to co cwaniaczki z pp !
  • rojo1919 2016-01-14 15:10:57
    ponoć państwowy operator chce mieć swoja siec maszyn działających tak samo jak paczkomaty, ale coś tego nie widzę:P

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.254.197
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!