Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Wyzwania Mere w Polsce to bardzo silna konkurencja i brak świadomości marki

  • Autor: dlahandlu.pl
  • Data: 09-09-2020, 15:32
25 lipca sieć Mere zadebiutowała w Polsce. Czy odniesie sukces? Tego nie wiemy, ale patrząc na wcześniejsze europejskie debiuty raczej nie zagrozi obecnym w kraju graczom.
Wyzwania Mere w Polsce to bardzo silna konkurencja i brak świadomości marki
Wyzwania Mere w Polsce to bardzo silna konkurencja i brak świadomości marki, fot. dlahandlu.pl

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Svetofor prowadzi ponad 1500 sklepów w Rosji, Kazachstanie, na Białorusi i w Chinach. W Europie otworzył swoje pierwsze sklepy pod szyldem Mere w 2018 roku w Rumunii, następnie w 2019 r. wszedł do Niemiec, a potem na Litwę. Polska jest czwartym rynkiem sieci w Europie.
W Rosji jest to jeden z najszybciej rozwijających się detalistów. W 2019 roku otworzył około 500 sklepów. 

Koncepcja sklepów Mere opiera się na bardzo niskich cenach (średnio 20% taniej) i ograniczonym asortymencie artykułów spożywczych (brak świeżej żywności). Produkty są zwykle sprzedawane na paletach, a sklep ma raczej "charakter magazynowy".

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!