Z systemów wsparcia sprzedaży korzystają najwięksi gracze
- Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
- Data: 19-01-2018, 11:04

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Wskazuje, iż systemy wsparcia sprzedaży pozwalają także na zaawansowaną analizę danych i w rezultacie efektywniejsze planowanie prowadzonych działań. Najnowsze rozwiązania z tego obszaru integrują dane pochodzące z różnych źródeł i generują raporty pokazujące rentowność poszczególnych procesów, także np. w podziale na pojedyncze punkty sprzedaży, region czy klienta. - Wiedza na temat wyników finansowych i efektów działań pozwala optymalizować procesy. W oparciu o dane z systemu firma może zmienić model obsługi nierentownego punktu sprzedaży np. decydując się na outsourcing, ograniczając zaangażowanie własnego przedstawiciela handlowego lub zmniejszając budżet na dodatkowe działania promocyjne. W krótkim czasie przekłada się to na poprawę wyników – mówi Piotr Haman.
- Optymalizując procesy obsługi retail dla naszych klientów jesteśmy w stanie ograniczyć koszty nawet o 30 proc. bez utraty przychodów z rynku, a nawet zwiększając je, dzięki lepszemu dostosowaniu działań do specyfiki punktu sprzedaży – dodaje prezes OEX Cursor.
komentarze (0)