Na fali lidlowo-biedronkowej rywalizacji na maskotki, a także „z okazji” nowego roku szkolnego, sporo sieci postanowiło jednak ostatnio rozdawać klientom maskotki, figurki, naklejki itd. Przykładowo, w Sparach ruszyła akcja, w ramach której zdobyć można maskotki przedstawiające bohaterów filmu animowanego „Epoka Lodowcowa”, a w sobotę 16 września w sieci kiosków Inmedio ruszyła promocja „Ekipa Urwisów”.

Na tym nie koniec. Sieć stacji paliw Circle K (czyli „dawny” Statoil) od końcówki sierpnia rozdaje klientom… Gumiaczki. To japońskie figurki (pełniące też rolę gumek do ścierania ołówków) w kształcie zwierząt.

Tymczasem od 24 sierpnia (do końca października) za każde 30 zł wydane na zakupy w sieci sklepów Stokrotka zdobywa się saszetki z czterema naklejkami z wizerunkami zwierząt oraz jednym „znaczkiem punktowym”. Naklejki można wklejać do albumu (za 7,99 zł). Natomiast po uzbieraniu 10 „znaczków punktowych” można za dopłatą 19,99 zł wymienić je na maskotkę zwierzęcia.

Od 4 września sieć marketów Netto za każde wydane 30 zł otrzymuje saszetkę z czterema kartami z serii „Ze Scottiem do Supermocy” (saszetkę można też normalnie kupić – za 1,99 zł). 

Więcej na next.gazeta.pl.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl