• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Żabce rośnie groźny konkurent

Sieć Małpka Express, która na razie liczy 10 sklepów spożywczych, jest kolejną siecią na tym rynku w formacie convenience. Pionierem w Polsce była Żabka, która liczy obecnie ok. 2,5 tys. punktów. Jej mniejsza konkurencja zadebiutowała w marcu tego roku, ale dzięki współpracy w Czerwoną Torebką może okazać się, że szybko dogoni lidera. Docelowo Czerwona Torebka chce uruchomić nad Wisłą 4,5 tys. pasaży handlowych - podaje serwis Franchising.pl.
  • Autor: Franchising.pl
  • Data: 02-07-2012, 15:43
Żabce rośnie groźny konkurent
Małpka Express do końca roku pojawi się w 80 pasażach Czerwona Torebka

Małpka Express nie jest dokładną kopią Żabki. Jak mówi Maciej Szturemski, prezes zarządu firmy Małpka SA, do asortymentu dóbr FMCG dodano ciepłe przekąski i kawę, sklep zapewnia ponadto dostęp do internetu, a także realizuje usługi pocztowe. Zarząd postawił na nowoczesny wystrój wnętrz i nagłośnienie w sklepie.

Małpka Express jest jednocześnie partnerem strategicznym platformy dla handlu detalicznego Czerwona Torebka. Sieć jest głównym przedstawicielem branży convenience w jednokondygnacyjnych pasażach, które powstają na terenie całego kraju - czytamy w serwisie Franchising.pl.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Wieszcz 2012-07-03 09:50:54

    A może niech Pan Maciej Szturemski pochwali się jaka umowę proponuje przyszłym ajentom tej sieci. Bardzo bym był ciekaw. Zapewne to wielka tajemnica firmy. Małpki będą zapewne miały podobną umowę co Żabki. Przecież \"twórca\" tych sklepików ze śmieciowym jedzeniem ma gdzieś starą umowę... Wystarczy ją lekko zmodyfikować. Zainteresowani współpraca powinni zobaczyć w treści umowy procent marży na asortymentach, jasno sprecyzowane prawa i obowiązki nie ogólniki. Bo jak nie to może to być umowa, która zwiąże im ręce i narazi na problemy finansowe. Choć by dlatego że mając własne koszty a w takich sklepach to ok 10 tyś zł miesięcznie. Trzeba mieć wiedzę i gwarancie dotyczące przychodów oczywiście mowa o marży na produktach które będzie taki ajent sprzedawał. Polecam zerknąć na umowę ajentów żabki.

    Odpowiedz
  • izag5 2012-10-23 21:47:16

    Umowa podpisywana jest dopiero po odbyciu szkolenia.Przed szkoleniem podpisuje się umowę podnajmu lokalu wybranego przez małpkę.Miesięcznie dostaje się 9 tys oraz premię od obrotu (obrót min 40 tys premia 3 tys, poniżej min obrotu nie ma premii) z tego trzeba opłacić pracowników 20 % ceny najmu lokalu oraz zakup art biurowych oraz środków czystości.Firma może być tylko jednoosobowa do podpisania jest weksel indosowany a wszystko to po podpisaniu umowy podnajmu. Łatwiej jest podłożyć głowę pod topór.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!