– Żabka kształtuje swoją ofertę w odpowiedzi na aktualne potrzeby klientów. Z marką Le’Frog zwracamy się na początek do mieszkańców Warszawy, którzy żyjąc i pracując w pośpiechu, chcą zjeść świeży i wysokiej jakości posiłek jak z restauracji. Produkty marki Le’Frog są przygotowywane tego samego dnia, w którym są dostarczane do sklepów. Nowa marka dań gotowych stanowi ciekawą propozycją dla osób, które dbają o swoje zdrowie i zbilansowaną dietę. Od teraz mogą one wybierać produkty przygotowane ze świeżych i różnorodnych składników w 22 warszawskich sklepach, a niebawem w kolejnych – podkreśla Jerzy Roguski, Dyrektor Handlowy w firmie Żabka Polska.

Nazwa marki w żartobliwy sposób nawiązuje do francuskich tradycji kulinarnych i nazwy sieci Żabka. Dania Le’Frog to świeże produkty, o bardzo krótkim terminie ważności. Od momentu ich przygotowania do znalezienia się na sklepowej półce mija mniej niż 24 godziny, a ich termin ważności to jedynie 48 godzin.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl