Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Żabka i Dietly.pl. Krok ku generowaniu potrzeb konsumentów

  • Autor: PP
  • Data: 31-05-2021, 15:47
Żabka dywersyfikuje swój biznesu dążąc do osiągniecia wysokiego stopnia spersonalizowania oferty przy jednoczesnym odszukaniu wspólnego mianownika upodobań konsumenckich determinowanego prze skalę prowadzonego przedsięwzięcia. Andrzej Wojciechowicz, szef firmy doradczej FMCG Business Consulting komentuje przejęcie Dietly.pl przez Grupę Żabka.
Żabka i Dietly.pl. Krok ku generowaniu potrzeb konsumentów
Andrzej Wojciechowicz, szef firmy doradczej FMCG Business Consulting komentuje przejęcie Dietly.pl przez Grupę Żabka

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jak podkreśla Andrzej Wojciechowicz, szef firmy doradczej FMCG Business Consulting, Maczfit to kontynuacja rozbudowy asortymentu food to go.

Żabka - od Maczfit do Dietly.pl

- Dietly.pl, to przede wszystkim baza danych, kopalnia wiedzy o upodobaniach i preferencjach konsumenckich. To doskonałe narzędzie dla wygenerowania indywidualnej, lecz jednocześnie w pewnym stopniu uniwersalnej oferty dla zwolenników diet pudełkowych. Pozwoli również zweryfikować ofertę sklepów stacjonarnych oraz nowego nano-formatu o bardzo zminimalizowanym asortymencie. To logiczne i spójne działanie firmy, które pozwala coraz trafniej odpowiadać, wręcz generować potrzeby konsumenta. Kolejny krok w budowaniu podświadomej lojalności konsumentów - mówi ekspert.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!