Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Żabka: Innowacje stają się rzeczywistością

Podczas pandemii udowodniliśmy, że jesteśmy innowacyjni, zdolni i szybcy w reakcjach i działaniach – mówi w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska.

Żabka: Innowacje stają się rzeczywistością
Żabka: Innowacje stają się rzeczywistością. Kolaż zdjęć z PTWP, materiałów prasowych i shutterstock

Autor: Olimpia Wolf, portalspozywczy.pl
Data: 18-03-2021, 09:44
  • W Żabce na znaczeniu zyskała innowacyjność i umiejętne korzystanie z rozwiązań technologicznych czy e-commerce.
  • Usługi „Zamów i odbierz” oraz „Żabka do domu” cieszą się popularnością wśród klientów.
  • Nowe sklepy Żabki pojawią się w 2021 roku w dużych i średnich miastach oraz w mniejszych miejscowościach.

W marcu mija rok pandemii w Polsce. Jak w tym czasie funkcjonowały sieci handlowe, jak radziły sobie z nowymi wyzwaniami i z czym wchodzą w 2021 rok?

Adam Manikowski, Wiceprezes Zarządu, Dyrektor Zarządzający Żabka Polska zauważa, że w dobie pandemii klienci zmienili swoje nawyki zakupowe i ograniczyli wychodzenie z domu, ale epidemia nie powstrzymała ich zupełnie od zakupów koniecznych do codziennego funkcjonowania.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

– To spowodowało, że jako sieć handlowa musieliśmy zmierzyć się z nowymi wyzwaniami. Poza tymi oczywistymi, związanymi z zapewnieniem bezpieczeństwa sklepów dla klientów i wyposażeniu ich w środki ochrony, pojawiły się nowe, związane z poszukiwaniem nowych możliwości sprzedaży produktów i usług – opowiada.

Podkreśla, że na znaczeniu zyskała innowacyjność i umiejętne korzystanie z rozwiązań technologicznych czy e-commerce.

– W Żabce już w kwietniu ub. roku, w wybranych sklepach w Warszawie uruchomiliśmy testowo usługę „Zamów i odbierz”, umożliwiającą zakupy za pośrednictwem naszej aplikacji żappka. Od  końca ubiegłego roku mogą z niej korzystać klienci wszystkich ponad 7000 sklepów naszej sieci w całej Polsce. Usługa jest niezwykle wygodna i pozwala skrócić czas zakupów i samego pobytu w sklepie oraz zwiększyć ich bezpieczeństwo poprzez krótszy kontakt ze sprzedawcą oraz płatność bezgotówkową – mówi Adam Manikowski.

– Udostępniliśmy także usługę „Żabka do domu”, umożliwiającą zamówienie zakupów z dostawą do domu. Użytkownicy mają do wyboru szerokie portfolio artykułów, w tym napoje i posiłki z Żabka Café. Oba rozwiązania zostały dobrze przyjęte przez naszych klientów – mówi.

– Okres pandemii, to również czas, kiedy musieliśmy zająć się rzeczami, o których mieliśmy podstawową wiedzę. Udowodniliśmy, że jesteśmy innowacyjni, zdolni oraz szybcy w naszych reakcjach i działaniach, co pokazało chociażby wprowadzenie do sprzedaży milionów maseczek bez marży handlowej – opowiada.

więcej informacji:

Adam Manikowski RSS ALERT    /    Żabka RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    aplikacja RSS ALERT    /    żappka RSS ALERT    /    innowacyjność RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.206.177.17
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!