Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Żabka ma już 300 sklepów Freshmarket. A będzie ich znacznie więcej

Żabka Polska otworzyła właśnie 300. sklep sieci Freshmarket. Placówka została uruchomiona w Łodzi, przy ul. Niepodległości 4. Władze sieci oceniają, że w Polsce powstanie co najmniej 1000 sklepów pod szyldem Freshmarket.

Żabka ma już 300 sklepów Freshmarket. A będzie ich znacznie więcej
- Sieć Freshmarket rozwija się błyskawicznie i po przeszło 3 latach działalności liczy 300 placówek w najlepszych lokalizacjach dużych aglomeracji miejskich. W tym roku przyspieszyliśmy tempo rozwoju, do końca roku sieć będzie liczyć ponad 400 placówek - mówi Jacek Roszyk, prezes zarządu Żabka Polska.

Autor: pr, www.portalspozywczy.pl
Data: 29-05-2013, 09:57

- Strategia rozwoju sieci sklepów Freshmarket od samego początku zakładała dynamiczną ekspansję na rynku polskim. Jak widać, sieć rozwija się błyskawicznie i po przeszło 3 latach działalności liczy 300 placówek w najlepszych lokalizacjach dużych aglomeracji miejskich. W tym roku przyspieszyliśmy tempo rozwoju, do końca roku sieć będzie liczyć ponad 400 placówek - mówi Jacek Roszyk, prezes zarządu Żabka Polska.

W jednym z ostatnich wywiadów Jacek Roszyk oceniał, że w Polsce jest miejsce na ponad 1000 sklepów Freshmarket.  

Sieć Freshmarket rozwija się organicznie oraz poprzez przejęcia lokalnych sieci sklepów. W 2012 roku dołączyła do niej pomorska sieć sklepów Zatoka, której placówki zostały przebrandowane i dostosowane do standardów sieci Freshmarket. Ekspansję wspiera także projekt „Sklep za czynsz",  w ramach którego właściciele sklepów wynajmują swoje placówki firmie Żabka Polska  w zamian za comiesięczny czynsz.

Freshmarket to ogólnopolska sieć sklepów conveniece w konwencji deli. Każdy sklep posiada wydzielony sektor zwany Fresh Aleją, w którym dostępny jest szeroki wybór świeżych produktów. W sklepach można znaleźć m.in. stoisko Freshcafé z ciepłymi przekąskami, świeżo parzoną kawą i napojami.

Obecnie sieci sklepów Żabka oraz Freshmarket liczą łącznie blisko 3 tys. placówek, w których znajduje zatrudnienie ok. 15 tysięcy osób. Firma otwiera placówki w bardzo korzystnych lokalizacjach, dzięki czemu niemal 8 milionów Polaków ma mniej niż 300 metrów do najbliższego sklepu Żabka lub Freshmarket. W ciągu najbliższych 5 lat firma Żabka Polska ma zamiar otworzyć kolejnych 2 tysiące sklepów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Jacek Roszyk RSS ALERT    /    Żabka Polska RSS ALERT    /    Żabka RSS ALERT    /    Freshmarket RSS ALERT    /    rozw RSS ALERT    /    nowe sklepy sieci  RSS ALERT    /    inwestycje sieci  RSS ALERT    /    rozw RSS ALERT    /    nowe sklepy Freshmarket RSS ALERT    /    inwestycje sieci Freshmarket RSS ALERT

KOMENTARZE (3)

  • don juan de jebac biedronke 2013-05-31 08:43:59
    ... ale kto kupuje w żabce? najdroższy sklep w Polsce ever, zakupy na stacjach benzynowych wychodzą taniej. A w mediach ciagle mówią o kryzysie:)
  • jasio 2013-06-01 11:43:50
    ta, Żabka otworzyła. Żabka dała logo sklepom a te jeszcze za to zapłaciły. To tylko franszyza...
  • Bartek 2013-06-01 14:44:52
    Niestety, ale w Łodzi nie ma ul. Niepodległości. @jasio Co najwyżej franCZyza. Franszyza to jednak coś innego.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.89.87.12
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!