Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Żabka może otworzyć ponad 400 sklepów

Sieć Żabka może przekroczyć liczbę zapowiadanych na ten rok otwarć. Dzięki dużemu zainteresowaniu akcją "Sklep za czynsz", Żabek i Freshmarketów przybędzie nie 350, ale nawet ponad 400 - informuje Dziennik Gazeta Prawna.

Żabka może otworzyć ponad 400 sklepów
Sieć Żabka liczy obecnie 2500 sklepów

Autor: Dziennik Gazeta Prawna
Data: 20-02-2012, 08:15

Jak podaje DGP, codziennie do spółki zgłasza się kilkanaście drobnych sklepikarzy, którzy chcieliby wziąć udział w akcji - za stałą pensję są gotowi oddać swój sklep w dzierżawę na 10 lat. W połowie lutego takich wniosków było około 500, z czego 50 zostało już pozytywnie rozpatrzonych.

Spółka wybiera wśród ofert tylko takie lokale, które spełniają jej oczekiwania - przede wszystkim co do lokalizacji i powierzchni sklepu.

Jeśli Żabka zrealizuje swój plan, zostanie niekwestionowanym liderem rynku pod względem tempa otwarć, a także liczby placówek. W tyle zostałaby nawet Biedronka, której sieć liczy obecnie 1700 sklepów - przypomina DGP.

Przeczytaj także:

Wywiad z Jackiem Roszykiem, prezesem Żabka Polska

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Żabka RSS ALERT    /    Freshmarket RSS ALERT    /    Biedronka RSS ALERT    /    sklepy convenience RSS ALERT    /    sieci handlowe RSS ALERT

KOMENTARZE (4)

  • Marek 2012-02-20 08:24:30
    Co wy porównujecie :). 2-3 dniowy utarg Biedronki = miesięczny przeciętnje Żabki. pozdrawiam normlanych :).
  • Roberto, owocowy nietoperz 2012-02-20 09:08:27
    Drogi Marku, nie trzeba mieć dwóch doktoratów, aby wyczytać, że artykuł odnosi się do liczby sklepów i tempa ich otwarć a nie ich utargów. Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo szczęścia na kursach \"rozumiem co czytam\".
  • były ajent żabki 2012-02-20 11:03:35
    Znam dane o ilości sklepów żabka. Jest ich nie więcej niż 2000 Ok. 70% robi obrót na poziomie ok. 100 tyś zł miesięcznie tylko jakieś 10% daje godziwy zarobek ajentom. Połową tych sklepów zarządzają ajenci, którzy prowadzą co najmniej 2 sklepy. Sieć ma potężne problemy z rotacją w śród ajentów jakieś 50% rotacji rocznie!! 5% marża od miesięcznego obrotu na poziomie ok 100 tyś zł Nie daje szans na utrzymanie personelu nie mówiąc o godziwym zysku.
  • Marek 2012-02-20 11:43:04
    Roberto Jak w ogóle można porównywac tempo otwarć dyskontów spożywczych/supermarketów do sklepików osiedlowych. W dyskontach zaplecze personelu jest większe niż sala sprzedaży w Żabkach. O nakładzie finansowym i innych \'małych różnicach\" nawet nie wspominam. O widże że tytuł art. już zmieniony Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo szczęścia na kursach \"rozumiem co czytam\". O widże że tytuł art. już zmieniony

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.70.175
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!