Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Handel

Żabka o markach własnych: Dwa trendy traktujemy jako kluczowe

Tworząc marki własne, nie zaczynamy od myślenia o konkretnych produktach, lecz od analizy potrzeb i zwyczajów konsumentów - informuje Żabka Polska.
Żabka o markach własnych: Dwa trendy traktujemy jako kluczowe
Żabka: Marki własne umożliwiają demokratyzację trendów żywieniowych, fot. mat. prasowe.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

  • Rosnące ceny żywności skłaniają część konsumentów do sięgania po marki własne, które zazwyczaj są tańszą alternatywą wobec marek producenckich.

  • Udział „private labels” w całościowym koszyku zakupowym systematycznie rośnie i stanowi już ponad 20% sprzedaży – wynika z opracowania "Private Brands Mini Report".

  • Aktualnie w portfolio Żabki znaleźć można kilkaset produktów dostępnych w ramach 14 marek własnych.

Dalsza część artykułu (88%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!