Żabka o markach własnych: Dwa trendy traktujemy jako kluczowe

- Autor: Olimpia Wolf
- Data: 23-03-2023, 11:15
Tworząc marki własne, nie zaczynamy od myślenia o konkretnych produktach, lecz od analizy potrzeb i zwyczajów konsumentów - informuje Żabka Polska.

Żabka: Marki własne umożliwiają demokratyzację trendów żywieniowych, fot. mat. prasowe.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
-
Rosnące ceny żywności skłaniają część konsumentów do sięgania po marki własne, które zazwyczaj są tańszą alternatywą wobec marek producenckich.
-
Udział „private labels” w całościowym koszyku zakupowym systematycznie rośnie i stanowi już ponad 20% sprzedaży – wynika z opracowania "Private Brands Mini Report".
-
Aktualnie w portfolio Żabki znaleźć można kilkaset produktów dostępnych w ramach 14 marek własnych.
komentarze (0)