• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Żabka: Okazje – takie jak Dzień Dziecka - zwiększają liczbę odbieranych paczek

Polacy coraz chętniej korzystają z możliwości odbioru paczek w drodze do domu czy pracy. Według analiz firmy Żabka Polska nawet o 40% więcej klientów, w porównaniu do ub. miesiąca, skorzystało w maju br. z odbioru paczek w sklepie Żabka. Sprzyjały ku temu okazje jak np. Dzień Dziecka.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 06-06-2018, 16:52

- Nasi Klienci są zabiegani i każdego dnia, mają wiele spraw do załatwienia. Dlatego możliwość odbioru paczki w Żabce ułatwia im codzienne życie. Obserwujemy wzrost liczby obsługiwanych paczek związanych z takimi okazjami jak Dzień Matki czy Dzień Dziecka. Polacy z chęcią korzystają z naszej usługi, dzięki której mogą kupić online zabawki szybko i niejednokrotnie taniej odebrać je w najbliższym sklepie naszej sieci. Największe wzrosty w liczbie odebranych paczek zanotowaliśmy w dużych aglomeracjach miejskich czyli w Warszawie, Krakowie czy Wrocławiu – mówi Przemysław Tomaszewski, Dyrektor ds. Rozwoju Usług z firmy Żabka Polska.

Zabawki coraz częściej kupowane są w Internecie, co potwierdzają dane: 46% badanych Polaków  deklaruje, że kupiło i zamierza kupić w przyszłości zabawki oraz artykuły dziecięce (wg Raportu „E-commerce w Polsce 2017. Gemius dla e-Commerce Polska). Główne, deklarowane czynniki zakupu zabawek online to wygoda, niższa cena, a przede wszystkim duża oszczędność czasu.  

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Usługa odbioru paczek to jedna z wielu w portfolio Żabki, która wpisuje się we współczesne oczekiwania Klientów, chcących szybko i sprawnie załatwić bieżące sprawy. Odbiór paczki w drodze do pracy czy domu, w dowolnych godzinach to ułatwienie, z którego korzysta coraz więcej osób. Dodatkowym atutem tego typu usługi jest jej finansowa korzyść. Klienci nie ponoszą tak wysokich kosztów przesyłki, jeśli odbierają paczkę w sklepie o statusie placówki pocztowej, jaki ma Żabka.

- Odbiór paczek w Żabkach to istotne ułatwienie dla moich Klientów. Doceniają wygodę oraz bliskość naszych placówek. Z rozmów z nimi wynika, że w ostatnim miesiącu najwięcej zamówień dotyczyło butów oraz ubrań, prawdopodobnie również z okazji Dnia Matki czy Dnia Dziecka - mówi Joanna Borzewska, franczyzobiorczyni  sklepu w Warszawie.

Rozwój oferty usług to element strategii sieci Żabka, której placówki dzięki dobrym lokalizacjom
i zoptymalizowanej ofercie asortymentowej mają ułatwiać Polakom codzienne życie.  Klienci w drodze do domu czy pracy mogą dokonać płatności mobilnych, opłacić rachunki, jak również zakupić gry liczbowe Lotto, w tym najnowszą EuroJackpot. Żabki i Freshmarkety oferują także płatności pieniądzem elektronicznym paysafecard, możliwość wypłaty gotówki, zakup doładowań do telefonów komórkowych oraz starterów GSM wraz z możliwością ich rejestracji bezpośrednio w sklepie.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!