Żabka, Poczta Polska i Pointpack rozwijają współpracę dot. przesyłek
- Autor: oprac. OW
- Data: 04-07-2022, 15:09

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Udogodnienia dla klientów
Poczta Polska, sieć sklepów Żabka oraz partner technologiczny Pointpack kontynuują współpracę w zakresie obsługi przesyłek. Nowa umowa, podpisana już przez strony, zakłada zarówno utrzymanie dotychczasowych usług, jak i dalszy rozwój udogodnień dla Klientów. Niebawem w sklepach Żabka możliwe będzie m.in. dokonanie zwrotu zakupionych towarów.
Decyzja o kontynuowaniu kooperacji wynika z rosnącego zainteresowania usługą odbioru i nadania przesyłek Poczty Polskiej w sklepach Żabka, których w całym kraju jest ponad 8400. Wiele placówek tej ogólnopolskiej sieci czynna jest od wczesnego rana do godzin późnowieczornych, a także w niedzielę. Dzięki współpracy pomiędzy Pocztą Polską i siecią, paczkę można odebrać podczas codziennych zakupów. Ponadto klienci mają 7 dni na pobranie przesyłki, licząc od dnia otrzymania powiadomienia o takiej możliwości.
komentarze (0)