Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Żabka, Poczta Polska i Pointpack rozwijają współpracę dot. przesyłek

  • Autor: oprac. OW
  • Data: 04-07-2022, 15:01
Poczta Polska, sieć sklepów Żabka oraz partner technologiczny Pointpack rozwijają współpracę w zakresie obsługi przesyłek.
Żabka, Poczta Polska i Pointpack rozwijają współpracę dot. przesyłek
Żabka, Poczta Polska i Pointpack rozwijają współpracę dot. przesyłek, fot. shutterstock

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Udogodnienia dla klientów

Poczta Polska, sieć sklepów Żabka oraz partner technologiczny Pointpack kontynuują współpracę w zakresie obsługi przesyłek. Nowa umowa, podpisana już przez strony, zakłada zarówno utrzymanie dotychczasowych usług, jak i dalszy rozwój udogodnień dla Klientów. Niebawem w sklepach Żabka możliwe będzie m.in. dokonanie zwrotu zakupionych towarów.

Decyzja o kontynuowaniu kooperacji wynika z rosnącego zainteresowania usługą odbioru i nadania przesyłek Poczty Polskiej w sklepach Żabka, których w całym kraju jest ponad 8400. Wiele placówek tej ogólnopolskiej sieci czynna jest od wczesnego rana do godzin późnowieczornych, a także w niedzielę.  Dzięki współpracy pomiędzy Pocztą Polską i siecią, paczkę można odebrać podczas codziennych zakupów. Ponadto klienci mają 7 dni na pobranie przesyłki, licząc od dnia otrzymania powiadomienia o takiej możliwości. 

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!