Żabka Polska została członkiem Polskiej Rady Centrów Handlowych
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 17-07-2017, 11:06

− Dla Żabka Polska to ważny krok, który uwiarygadnia firmę, jako pewnego partnera w inwestycjach w przestrzeniach handlowych. Nasza obecność na tegorocznych targach REDI, spotkała się z dużym zainteresowaniem, co utwierdziło nas w przekonaniu, że obecność naszych sklepów w tego typu przestrzeniach, świetnie wpisuje się w ich funkcjonowanie – mówi Agata Michalska, Manager ds. Ekspansji w Centrach Handlowych w firmie Żabka Polska. - Ponadto nasze członkostwo w PRCH traktujemy jako dobrą okazję do zdobywania wiedzy o tym rynku i wymiany doświadczeń – dodaje Michalska.
Polska Rada Centrów Handlowych to organizacja skupiająca firmy związane z branżą centrów oraz ulic handlowych. Na terenie Polski działa od 2003 roku i zrzesza ponad 240 firm. Misja organizacji to wspieranie rozwoju firm i profesjonalistów działających na tym rynku, a także promocja pozytywnego wizerunku branży centrów i ulic handlowych.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
Jako członek wspierający Żabka będzie uczestniczyć nie tylko w wydarzeniach organizowanych przez stowarzyszenie, ale także w szkoleniach prowadzonych przez organizację. To również możliwość korzystania z przygotowywanych przez PRCH raportów i analiz.
Firma Żabka Polska S.A. jest właścicielem sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod marką Żabka i supermarketów Freshmarket.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Żabka Nano w Aeropark Business Centre. Sieć powiększa sieć autonomicznych placówek
-
Żabka Jush na FEST Festival. Dowiezie zakupy na pole namiotowe
-
Żabka z limitowaną, letnią ofertą napojów: Monster, Coca Cola, Wycisk w nowych smakach
-
Żabka ma już 8500 sklepów. W pół roku sieć otworzyła 577 placówek
-
Żabka Nano ma już 50 lokalizacji w Polsce. Gdzie się znajdują?
-
Żabka wycofała jedną ze swoich kanapek. Powodem groźna bakteria
-
Żabka testuje w pełni elektryczny pojazd dystrybucyjny Scania
-
Handel tradycyjny zyskuje na problemach dyskontów. Sprzedaje cukier nawet dwa razy drożej
-
Żabka będzie promować markę własną Foodini nad morzem i w TVN
-
Gospodarka Obiegu Zamkniętego
Żabka rusza z akcją oddawania butelek zwrotnych
komentarze (0)