Żabka poszerza asortyment marki własnej Foodini
Żabka w ramach marki Foodini oferuje niepasteryzowane musy owocowo-warzywne. Musy posiadają w 100% roślinny skład. Są także wzbogacone o superfoods. Musy, w czterech oryginalnych wariantach smakowych, są dostępne w postaci poręcznych, bezpiecznych, zakręcanych saszetek, tzw. „pouch”, o pojemności 140 ml.

– Rozwijając naszą ofertę, staramy się jak najlepiej reagować na aktualne trendy żywieniowe i potrzeby naszych klientów. Współcześni konsumenci sięgając po szybkie przekąski, coraz częściej poszukują produktów bogatych w naturalne składniki. Foodini Superfoods to nasza nowa propozycja na pyszną przekąskę, która długo zachowuje wartości odżywcze i jest idealna do spożycia w drodze – mówi Joanna Staude-Potocka, Dyrektorka Marketingu w firmie Żabka Polska.
Musy Foodini Superfoods zostały stworzone wyłącznie z naturalnych składników: owoców, warzyw i superfoods. Klienci mogą wybierać spośród czterech wariantów:
- Więcej niż zielony (awokado, pomarańcza, limonka, siemię lniane),
- Intensywnie pomarańczowy (chia, mango, marakuja, kurkuma),
- Solidnie różowy (acerola, czarna porzeczka, pitahaja, płatki owsiane),
- Imponująco żółty (superfoods: baobab, banan, ananas, siemię lniane).
Foodini Superfoods od Żabki wytwarzane są przy zastosowaniu innowacyjnej i unikalnej technologii wysokiego ciśnienia (HPP), która pozwala przedłużyć świeżość naturalnym składnikom zamkniętym w poręcznej saszetce, nie tracąc ich właściwości. Skład produktu jest bardzo prosty, bez dodatku substancji konserwujących, substancji słodzących czy innych syntetycznych dodatków.
Wprowadzenie do asortymentu musów to kolejny krok w rozwoju marki własnej Foodini, w ramach której Żabka oferuje w 100% roślinne przekąski.
Sprzedawaj i kupuj na Giełdzie Rolnej soki i napoje.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.