Żabka powołała spółkę zajmującą się przewozem cateringów dietetycznych
- Autor: oprac. Olimpia Wolf
- Data: 10-05-2022, 14:37

Żabka powołała nową spółkę
- Trwa proces przerejestrowania spółki Zolsfort Investments na Cool-Logistics. Spółka ta została powołana w ramach Grupy Żabka i zajmuje się świadczeniem usług przewozu cateringów dietetycznych zarówno dla spółek z Grupy, jak i podmiotów trzecich - informuje Żabka w rozmowie z serwisem portalspozywczy.pl.
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl
- Inwestycja ta zwiększy potencjał Żabki, usprawni logistykę pozostałych spółek znajdujących się w portfolio Grupy, a w przyszłości pozwoli świadczyć usługi dowozów dla szerokiej grupy cateringów. Wierzymy, że inwestycja ta przyniesie korzyści także dla naszych klientów, którzy zyskają dostęp do jeszcze wyższej jakości obsługi swoich zamówień - podaje sieć handlowa.
Jak informuje portal Rejestr.io, spółka Zolsfort Investments została zarejestrowana 7 grudnia 2021 roku. Od 25 kwietnia 2022 roku Żabka Polska sp. z o.o ma w niej 100 proc. udziałów. Prezesem spółki jest, też od 25 kwietnia, Joanna Simonowicz.
Żabka coraz bardziej wchodzi w obszar cateringu dietetycznego
Przypomnijmy, 22 marca 2021 roku Żabka złożyła do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wniosek o zgodę na przejęcie kontroli nad Maczfit Foods sp. z o.o., poprzez nabycie większościowego pakietu udziałów. Maczfit oferował swoim klientom odpowiednio zbilansowane plany żywieniowe, obejmujące dania oparte na oryginalnych recepturach. 22 kwietnia Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wydał zgodę na włączenie spółki Maczfit w strukturę Grupy Żabka.
Zaś 28 maja 2021 roku spółka Żabka Polska oraz firma MasterLifeSolutions, właściciel marki Dietly.pl, zawarły umowę, w efekcie której platforma cateringu dietetycznego dołączyła do Grupy Żabka.
- Catering dietetyczny to jeden z najszybciej rosnących segmentów rynku detalicznego w Polsce. Dzięki partnerstwu z Dietly.pl zyskujemy kolejny ważny element w ofercie wygodnych rozwiązań dla klientów w obszarze e-commerce. Struktura Grupy gwarantuje niezależny rozwój podmiotów w naszym portfolio. Dzięki temu, działając w podobnym segmencie, stają się wobec siebie komplementarne, jednocześnie zyskując potencjał Żabki jako wsparcie ich rozwoju – mówi Tomasz Suchański, prezes zarządu, CEO Grupy Żabka.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Powiązane tematy:
-
Lidl eksportuje polską żywność. Na które rynki trafiają te produkty?
-
Sieci handlowe z Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki chcą otwierać nowe sklepy
-
Ptaszyński: Ceny zboża i mąki jeszcze bardziej wzrosną
-
Byli w Żabce, są w Horteksie. Co wiemy o Mid Europa Partners?
-
Ekspert: Carrefour koncentruje się na rynkach obiecujących
-
Żabka: Strategia ESG jest korzystna dla firm
-
Ukraina: Dlaczego sklepy nie zarabiają mimo rekordowych obrotów?
-
IKEA z kampanią ekologiczną w Warszawie
-
Napływ Ukraińców zwiększa obroty handlu
-
GUS: sprzedaż detaliczna w cenach stałych w kwietniu wzrosła o 19,0 proc. rdr
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (0)