• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Żabka przeprasza infuencerkę

- Nowa komunikacja w social mediach Żabki nie przypadła do gustu większości odbiorców. Wiele osób dopatrzyło się wyraźnej inspiracji stylem konta "frogshoposting", prowadzonego przez panią Violę, na co dzień sprzedawczynię w jednym ze sklepów Żabka. Marka szybko przeprosiła, ale fani wciąż są źli, że sklep zamiast zaproponować współpracę influencerce przy prowadzeniu profili w social mediach, postawił na agencję reklamową Cukier - pisze portal Wirtualnemedia.pl.
  • Autor: wirtualnemedia.pl
  • Data: 03-09-2021, 13:34
Żabka przeprasza infuencerkę
Żabka przeprasza Infuencerkę / fot. Screen z Instagrama

Żabka przeprasza infuencerkę

Jak pisze portal, pod koniec sierpnia na profilach sieci sklepów Żabka Polska w mediach społecznościowych pojawiły się posty inne niż dotychczas. Nowe wpisy bardzo przypominały instagramową działalność autorki konta "frogshoposting".

- "Grzeczne" posty, oparte na promocji asortymentu, zastąpiły memy garściami czerpiące ze stylu nastolatków - słownictwo w stylu "wariacie", widoczna edycja w programie Paint, rozciągnięte fonty, mocne kolory, Comic Sans i kiedyś popularne emoji. Internauci szybko wychwycili wyraźne podobieństwo memów Żabki z innymi kontem poświęconym "małemu, wielkiemu sklepowi". Mowa o profilu "frogshoposting", prowadzonym przez, panią Violę, na co dzień sprzedawczynię w jednym ze sklepów Żabka - pisze portal Wirtualnemedia.pl

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Żabka przeprasza infuencerkę, ale czy to wystarczy?

Internauci w swoich wpisach skrytykowali działania w social mediach Żabki, za co sieć sklepów przeprosiła Infuencerkę.

- Zaczniemy od tego, że totalnie posypujemy głowę popiołem. Fuuuuuuck. Nasze intencje nie były takie, jak zostały odczytane, ale to Wy jesteście jedynymi, którzy mogą to oceniać. Akcja jest taka, że szeroko pojęta kulturą internetu inspirujemy się od zawsze i do ostatnich 3 dni byliśmy dumni z tego, że robimy to dobrze - dokładnie z tego jesteśmy znani, że potrafimy w GEN Z, potrafimy w ekologię, potrafimy w sprawy społeczne. Dziś widzimy, że tym razem nie do końca nam pykło - przyznaje szef strategii i kreacji agencji Cukier. Dalej menadżer kieruje przeprosiny do pani Violi. - @frogshoposting przepraszamy za brak należytej staranności. Doceniamy to co robisz, momentami jest to jednak zbyt odważne dla tak dużej organizacji - wyjaśnia Filip Kniej.

Czytaj więcej: Wirtualnemedia.pl

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!