• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Żabka startuje z kampanią wspierającą nową ofertę sieci

Animowany spot jest elementem nowej kampanii reklamowej sieci handlowej Żabka: "Świeże pieczywo. Rano i po południu". Kampania ruszyła 15 sierpnia. Prowadzona jest w telewizji, radiu i w Internecie oraz wsparta działaniami PR.
  • Autor: pr
  • Data: 22-08-2012, 09:29
Żabka startuje z kampanią wspierającą nową ofertę sieci
- Sklepy Żabka zmieniają się wraz ze zwyczajami zakupowymi konsumentów - mówi Jacek Roszyk, prezes Zarządu Żabka Polska.

Jak informują przedstawiciele Żabki celem kampanii jest podkreślenie bogatej oferty oraz wysokiej jakości pieczywa oferowanego w Żabce, a także zachęcenie konsumentów do kupowania pieczywa również po południu.

- Sklepy Żabka zmieniają się wraz ze zwyczajami zakupowymi konsumentów. Oferując świeże pieczywo rano i po południu spełniamy oczekiwania naszych klientów i zgodnie z claimem kampanii jesteśmy "bliżej Ciebie" - mówi Jacek Roszyk, prezes Zarządu Żabka Polska.

Animowany spot przenosi widza w Świat Żabki i w zabawny sposób pokazuje zwyczaje zakupowe klientów. Bohaterami są: Pszczoła, Truteń, Pająk, Pajęczyca, Ślimaki i Świetliki, a ekspedientką w sklepie - sympatyczna Żabka.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Kampania reklamowa obejmie kanały TV (m.in. TVP1, TVP2, TVN, Polsat, kanały tematyczne), radio (m.in. RMF FM i Radio Zet) i Internet. Wspierać ją będą materiały POS w sklepach.

Za kreację kampanii oraz produkcję spotu odpowiada agencja reklamowa Heart & Brain. Autorami pomysłu są założyciele agencji: Karolina Czarnota, Monika Kamińska i Bartek Rams (wielokrotnie nagradzany zespół - zdobywcy nagród Cannes Lions, KTR oraz Grand Prix Effie). Zakupem mediów zajmują się: PRO Media House - w przypadku TV i radio oraz Media Direction OMD - w przypadku Internetu. Za działania PR odpowiedzialna jest agencja Q&AConsulting.

Firma Żabka Polska jest właścicielem największej w Polsce sieci sklepów typu convenience, prowadzonych pod marką Żabka i Freshmarket. Firma ma obecnie 2600 sklepów Żabka i ponad 160. Freshmarket.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Miro 2012-08-22 09:36:27

    Co za niesamowita informacja sklep spożywczy posiada pieczywo!! Ale to żart przecież żabki to nie są sklepy spożywcze one tylko je udają...

    Odpowiedz
  • Rychu 2012-08-22 10:33:35

    Twoja stara udaje...

    Odpowiedz
  • Andora 2012-08-22 10:53:16

    \"Sklepy Żabka zmieniają się wraz ze zwyczajami zakupowymi konsumentów. Oferując świeże pieczywo rano i po południu\" trochę późno się kapnęli że w sklepie spożywczym za jaki się żabka uważa powinien być także świeży chleb. Jednak to niczego nie zmienia. Sklepy te są najdroższymi sklepami osiedlowymi w Polsce. Portal dla handlu zamieszcza ranking cen w sklepach. Żabka jest najdroższa różnica się to ponad 100 zł!! między najtańszym.

    Odpowiedz
  • x 2012-08-22 14:48:58

    skoro pajęczyna została bohaterem w spocie to musi być naprawdę fajny spot ;) plafon nad wejściem też powinien zostać bohaterem :P

    Odpowiedz
  • (Moderator) 2012-08-22 22:28:35

    Ha ha ha.... Po co startuje skoro w Sądzie Rejonowym w Poznaniu leży wniosek o ogłoszenie upadłości Żabki Polska Sp. z o.o.??? Co im da ta kampania skoro w ciągu 1-2 miesięcy sąd ogłosi upadłość???

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!