Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Żabka testuje automat do obsługi paczek

Żabka testuje innowacyjny sposób obsługi przesyłek, bez potrzeby angażowania w ten proces sprzedawcy. Automat funkcjonuje w sklepie w Poznaniu przy ul. Matyi. Urządzenie nie wymaga dużo miejsca, co oznacza, że może być zaadoptowane w niemal całej sieci sklepów.

Żabka testuje automat do obsługi paczek
Żabka testuje automat do obsługi paczek, fot. materiały prasowe

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 01-07-2020, 14:45

Urządzenie pozwoli Żabce na usprawnienie procesu odbioru i zwrotów przesyłek, a dla jej klientów oznacza wygodny i bezpieczny odbiór paczek obok domu, bez kontaktu ze sprzedawcą. 

– Z roku na rok widzimy duże wzrosty liczby obsługiwanych paczek w naszej sieci, w ubiegłym roku obsłużyliśmy ich ponad 12 mln. To znak, że skutecznie dostosowaliśmy się do potrzeb naszych klientów i oferując usługę w ponad 6 tys. sklepów w całej Polsce, w bardzo dobrych lokalizacjach, w dogodnych godzinach otwarcia placówek, zapewniliśmy szybką obsługę. Dzięki automatowi wyniki będą jeszcze lepsze. Rozwiązanie nie tylko pozwala nam na usprawnienie procesu odbioru i zwrotów przesyłek, ale także znacznie przyspieszy obsługę klientów odwiedzających nasze sklepy. Niewątpliwą zaletą urządzenia jest również to, że nie wymaga dużo miejsca i może być zaadoptowane w niemal całej sieci naszych sklepów – mówi Anna Grabowska, Wiceprezes Zarządu Żabka Polska. 

Urządzenie do nadawania i odbioru paczek wyprodukowane zostało przez polską firmę Retail Robotics. Automatyczny punkt odbioru paczek stworzono z myślą o sklepach typu convenience. Urządzenie wykorzystuje niewielką część przestrzeni handlowej, tak cennej w mniejszych sklepach. Większość instalacji może być umiejscowiona za półkami, na których ułożony jest towar. Wydawanie przesyłek obsługuje najnowszej generacji robot kartezjański, działający w kilku osiach i poruszający się z niezwykłą precyzją i prędkością. 

– Żabka w ramach inkubatora technologicznego rozwija nowoczesne rozwiązania w sklepach, które wpływają na komfort zakupów i szybkość obsługi. Już dzisiaj w naszych placówkach można zobaczyć m.in. ekrany digital signange, elektroniczne cenówki czy kasy samoobsługowe. Intensywnie rozwijamy także naszą aplikację mobilną żappka, a także usługi jak „Zamów i odbierz”. Wspólnie z naszym partnerem technologicznym, firmą Retail Robotics, opracowaliśmy unikatowe na rynku urządzenie do odbioru i nadawania paczek, stworzone zgodnie z potrzebami naszych klientów, ale również franczyzobiorców. Żabka uczestniczyła w rozwoju tego urządzenia od początku i jest jego pierwszym komercyjnym użytkownikiem. Urządzenie może obsłużyć dwa razy więcej paczek niż sprzedawca i jednocześnie oferuje błyskawiczną obsługę klientów – mówi Tomasz Blicharski, Wiceprezes Zarządu ds. Finansów i Rozwoju. 

więcej informacji:

Żabka RSS ALERT    /    paczki RSS ALERT    /    przesyłki RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    nowoczesne technologie RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.235.107.209
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!