• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Żabka ułatwia franczyzobiorcom pozyskanie pracowników

Żabka, przy współpracy z Agencjami Pracy, deleguje dodatkowe osoby do wsparcia osobowego placówek, które zgłaszają okresową potrzebę.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 09-04-2021, 11:45
Żabka ułatwia franczyzobiorcom pozyskanie pracowników
Żabka ułatwia franczyzobiorcom pozyskanie pracowników, fot. materiały prasowe
  • Franczyzobiorcy Żabki otrzymują wsparcie sieci w niemal każdym obszarze swojej działalności. Obecnie sieć udziela im wsparcia także w zakresie zatrudnienia personelu.
  • Współpracujące z Żabką Agencje Pracy zobowiązują się zapewnić dodatkowe ręce do pracy, a franczyzobiorca rozlicza się z Agencją na podstawie faktury za przepracowane przez nich godziny.
  • Jednym z pierwszych franczyzobiorców, którzy przetestowali usługę “Tu i teraz” jest Rafał Szczygieł, franczyzobiorca Żabki z Poznania, chwalący wygodę nowego rozwiązania.

Choć jako prywatni przedsiębiorcy, franczyzobiorcy samodzielnie odpowiadają za kwestie kadrowe w  prowadzonych przez siebie sklepach, teraz mogą liczyć na dużą pomoc w tym zakresie dzięki nowemu programowi “Tu i teraz”. W ramach programu Żabka, przy współpracy z Agencjami Pracy, deleguje dodatkowe osoby do wsparcia osobowego placówek, które zgłaszają okresową potrzebę. Jednocześnie franczyzobiorcy nie wiążą się umową z tymczasowym personelem, a rozliczają się bezpośrednio z Agencją wyłącznie za przepracowane godziny. Nowa usługa wystartowała 16 marca br. 

Znalezienie odpowiedniej osoby do pracy, zwłaszcza gdy nie mamy czasu na oczekiwanie na spłynięcie ofert i przeprowadzenie właściwej rekrutacji, to trudne zadanie. Wie o tym każdy pracodawca. Franczyzobiorcy Żabki jako przedsiębiorcy odpowiadają za kwestie pracownicze i sami tworzą miejsca pracy w swoich sklepach. Obecnie we wszystkich placówkach w Polsce zatrudnionych jest łącznie ok. 25 tys. osób.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Jak w każdym innym biznesie, także i w handlu, zdarzają się sytuacje losowe, które wpływają na liczebność personelu czy zapotrzebowanie na dodatkową pomoc w szczytowych momentach w roku. W przypadku choroby któregoś z pracowników, zapotrzebowania na dodatkowe wsparcie w czasie sezonu urlopowego,  przyjęcia dostawy towaru, przeprowadzenia inwentaryzacji czy przy sezonowym wzmożeniu ruchu w sklepie, często konieczne jest szybkie znalezienie dodatkowego wsparcia dla zespołu. Odpowiedzią na to jest nowy program Żabki „Tu i teraz”. 

- W naszych działaniach staramy się maksymalnie ułatwić franczyzobiorcom Żabki prowadzenie sklepów pod naszym szyldem. Jednym z wyzwań, szczególnie w czasie pandemii, jest zapewnienie pełnej obsady sklepów. Pragnąc wesprzeć naszych franczyzobiorców, w momentach kiedy borykają się z chwilowym niedoborem pracowników, oferujemy im nową usługę, w ramach której zdejmujemy z nich ciężar poszukiwania tymczasowych pracowników. Współpracujące z nami Agencje Pracy zobowiązują się zapewnić dodatkowe ręce do pracy, a franczyzobiorca rozlicza się z Agencją na podstawie faktury za przepracowane przez nich godziny. To wygodne rozwiązanie, które od samego początku zostało entuzjastycznie przyjęte przez naszych franczyzobiorców - podkreśla Przemysław Kijewski, dyrektor operacyjny w firmie Żabka Polska. 

Po stronie Agencji są wszelkie kwestie formalne dotyczące zatrudnienia pracownika, a franczyzobiorca po zakończeniu z nim współpracy rozlicza przepracowane godziny i otrzymuje fakturę VAT. To rozwiązanie jest niezwykle wygodne i elastyczne, bo pozwala na optymalizację pracy w sklepie przy nakładzie finansowym zależnym w pełni od rzeczywiście przepracowanego czasu. 

Jednym z pierwszych franczyzobiorców, którzy przetestowali usługę “Tu i teraz” jest Rafał Szczygieł, franczyzobiorca Żabki z Poznania, chwalący wygodę nowego rozwiązania: - Zgłoszenie z prośbą o dodatkowego pracownika wystosowałem w związku z planowaną dużą dostawą do mojego sklepu. Wszystko przebiegło bardzo sprawnie, a samo zatowarowanie udało się przeprowadzić nawet szybciej niż zakładałem. W formularzu podałem datę, kiedy potrzebny był dodatkowy personel oraz godziny, w jakich miał pracować. Nie wyobrażam sobie, by jeszcze łatwiej można to było zorganizować. Dzięki pomocy dodatkowego pracownika sprawnie zapełniliśmy nasz sklepowy magazyn, więc kolejne dostawy będą mniejsze i będą mogli zająć się nimi moi stali pracownicy - podkreśla franczyzobiorca.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!