Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Handel

Żabka uruchamia nową usługę pozwalającą śledzić zamówioną przesyłkę

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 02-10-2020, 14:09
Sieć sklepów Żabka Polska wprowadza do swojej aplikacji mobilnej żappka nową funkcjonalność, dzięki której można śledzić zamawiane przesyłki. To kolejny krok w stronę transformacji cyfrowej sieci.
Żabka uruchamia nową usługę pozwalającą śledzić zamówioną przesyłkę
Żabka: Nowa usługa pozwala śledzić zamówioną przesyłkę i ułatwia jej odbiór, fot. materiały prasowe

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

W 2019 roku Żabka obsłużyła ponad 12 mln paczek. Usługa ta cieszy się coraz większym zainteresowaniem wśród klientów sklepów sieci, dlatego sieć postanowiła wdrożyć nową funkcjonalność - Żappka Post, która pozwoli sieci na usprawnienie procesu odbioru przesyłek.

By skorzystać z nowej możliwości, należy pobrać najnowszą wersję żappki i uzupełnić w niej aktualny numer telefonu. Od tego momentu użytkownik żappki będzie dostawał w aplikacji powiadomienia o statusie swoich przesyłek wysyłanych do sklepów sieci wraz z informacją, do kiedy może je odebrać.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!