• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Żabka wprowadza do swoich sklepów markę własną

Żabka Polska zdecydowała się na rozwój segmentu marki własnej. Pierwsze 70. produktów jest już na półkach, do końca roku klienci będą mogli wybierać spośród 200 towarów.
  • Autor: portalspozywczy.pl
  • Data: 25-05-2010, 12:06
Żabka wprowadza do swoich sklepów markę własną

- Żabka jest pierwszą siecią convenience w Polsce, która na tak szeroką skalą zdecydowała się wprowadzić do sprzedaży marki własne - zapewnia Jacek Spychała, PR Manager w firmie Żabka Polska.

Żabka chce, by produkty wyróżniały się wysoką jakośią i niskimi cenami "na stałe". Towary produkowane na zlecenie Żabki będą o około 30 proc. tańsze od swoich brandowych odpowiedników. Wśród grup asortymentowych, w których pojawiły się marki własne są miedzy innymi produkty nabiałowe, wędliny, słone przekąski, piwo, napoje, konserwy i przetwory rybne oraz słodycze.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Wszystkie produkty będą funkcjonowały pod markami parasolowymi np.: Mleczny Dwór, Tradycyjne Smaki, Top Fish, Max Snack.

Na bieżąco poddawane są kontroli jakości w akredytowanych laboratiorach Hamilton i Eurocontrol oraz opatrzone znakiem jakości gwarantowanej Q-TEST -WYBRANE ZE SMAKIEM.PL

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!