Artykuły z linii „Green Go” wpisują się w format convenience.To m.in. shakery sałatkowe posiadające plastikowy widelczyk i zaokrąglone wieko, które umożliwia dokładne wymieszanie sałatki z dressingiem.

Marka „Green Go” dostępna jest obecnie tylko w Żabkach reprezentujących nowy format sklepów, ale niewykluczone jest rozpowszechnienie tych indeksów w pozostałych punktach.

 –  Przed nami ogromne wyzwanie, jakim jest zmiana postrzegania produktów gotowych do spożycia jako niezdrowych i kalorycznych – komentuje odpowiedzialny za markę „Green Go” Łukasz Wołowiec. – Nasza nowa marka własna, zgodna ze światowymi trendami, udowadnia, że szybkie przekąski mogą być też zdrowe.

Wśród produktów marki „Green Go” znalazły się: Sałatkowy lunch box: cezar, grecki, z tuńczykiem (7,99 zł/180-195 g), Sałatkowy shake: rukola z bekonem, caprese (6,99 zł/100-140 g). Dostawcą produktów jest Green Factory.

 

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl