Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Żabka z nową usługą dla klientów „Zostaw paczkę w Żabce”

  • Autor: portalspozywczy.pl/informacja prasowa
  • Data: 16-07-2021, 11:43
Od 15 lipca br. klienci Żabki mogą skorzystać z usługi „Zostaw paczkę w Żabce”. W ramach usługi wystarczy uzupełnić numer telefonu i adres e-mail na stronie poczki.zabka.pl. Promocyjna cena usługi to tylko 0,99 zł.
Żabka z nową usługą dla klientów „Zostaw paczkę w Żabce”
Od 15 lipca br. klienci Żabki mogą skorzystać z usługi „Zostaw paczkę w Żabce” / fot. materiały prasowe

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Założenia usługi „Zostaw paczkę w Żabce” są bardzo proste. Nie trzeba drukować etykiet, wystarczy oznaczyć odręcznie paczkę odpowiednim numerem przesyłki i pozostawić ją w wybranym sklepie. Odbiorca ma 2 dni na zgłoszenie się po przesyłkę, którą odbiera z tego samego sklepu, w którym została nadana, podając sprzedawcy kod odbioru. Istnieje również możliwość nadania przesyłki za pobraniem, w tym przypadku jej wartość nie może przekroczyć 1000 zł.

Operatorem technologicznym usługi jest Pointpack S.A., integrator sieci handlowych i firm kurierskich, który buduje rozwiązania IT, a także umożliwia kooperantom tworzenie dodatkowych usług w obszarze infrastruktury pierwszej i ostatniej mili logistyki miejskiej. 

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!