Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu partner serwisu
Handel

Żabka zmodernizowała wszystkie swoje sklepy

Żabka przez cztery lata przeprowadzała remodeling wszystkich swoich sklepów, który teraz został zakończony. Proces modernizacji sklepów rozpoczął się w 2016 roku od 51 zmienionych placówek.

Żabka zmodernizowała wszystkie swoje sklepy

Autor: www.portalspozywczy.pl
Data: 07-10-2020, 13:41

– Dokonaliśmy jednego z największych remodelingów sklepów w Europie, angażując w ten proces niemal wszystkie departamenty naszej firmy. Od 2016 roku zmodernizowaliśmy ponad 4 tysiące sklepów, otwierając jednocześnie 2500 nowych lokalizacji. Dokonaliśmy kluczowych zmian nie tylko w identyfikacji wizualnej sklepów, ale także w asortymencie, aranżacji oraz wyposażeniu. Nowy, otwarty na zmiany format przyciągnął o 20 proc. więcej nowych klientów i pozwolił nam jeszcze szybciej reagować na potrzeby konsumentów. Żabka, dzięki zmianie formatu, była gotowa na transformację cyfrową i odpowiedzialne działanie w zakresie środowiska naturalnego i najbliższego otoczenia. Dziś to jedna z najbardziej dynamicznych i najszybciej rozwijających się sieci convenience na świecie – mówi Tomasz Suchański, Prezes Zarządu firmy Żabka Polska. 

Zmiana pozytywnie wpłynęła na pozycjonowanie marki, efektywność sprzedażową i zwiększenie liczby klientów. W całym procesie Żabka wspierana była przez właściciela – fundusz CVC Capital Partners. Ostatni sklep w nowym formacie został otwarty na początku października br. w Warszawie przy ul. Boya Żeleńskiego 2. 

Trwający od lipca 2016 roku do końca września 2020 roku remodeling ponad 4 tys. placówek sieci zajął łącznie blisko 462 tys. godzin pracy wielu zespołów remontowych, pracujących zarówno nad zmianą wnętrz sklepów, jak i montażem nowego wyposażenia, regałów czy oświetlenia. Największą dynamikę liczby zmodernizowanych sklepów Żabka zanotowała w 2018 i 2019 roku, kiedy średnio remodelowała aż 4 sklepy dziennie. Przekształcenie jednego sklepu trwało ok. 111 godzin.   

Żabka rozpoczęła remodeling istniejących już sklepów w lipcu 2016 roku od 10 sklepów: w Gdańsku, Gdyni, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu. Jednym z pierwszych zmienionych sklepów była Żabka przy ul. Półwiejskiej w Poznaniu. Wówczas wizerunek żabki w logotypie na żółtym tle zastąpił minimalistyczny znak oparty na liternictwie i zgodny z trendami designu. W ślad za nowym logo zmieniła się też identyfikacja wizualna wewnątrz sklepów – wystrój stał się jaśniejszy i bardziej nowoczesny, a nawigacja w sklepie łatwiejsza i bardziej intuicyjna. Zmodernizowane sklepy, obok dobrze znanego asortymentu, zyskały rozszerzoną ofertę przekąsek, ciepłych i zimnych napojów na wynos oraz dań gotowych. Sieć rozwijała także pakiet usług dodatkowych pozwalających na realizację przy okazji zakupów innych codziennych obowiązków, choćby na zapłacenie rachunków. Od 2016 roku każda nowo otwarta Żabka uruchamiana była już w nowym formacie. 

więcej informacji:

Żabka RSS ALERT    /    handel RSS ALERT    /    sklepy RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.254.197
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!