• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Zacni kucharze stają się celebrytami w służbie dyskontów

Jeszcze kilka miesięcy temu daliby się pokroić, za jakość delikatesowych specjałów. Dziś uważają, że wyprodukowana w Czechach Szynka Babuni z 80-procentową zawartością mięsa, chorwacki dżem, w którym 100 gram wyrobu powstaje z 35 g. owoców są godnymi polecenia. Jak zacni kucharze stają się celebrytami w służbie dyskontów? - czytamy we "Wprost".
  • Autor: Wprost
  • Data: 11-08-2012, 16:34
Zacni kucharze stają się celebrytami w służbie dyskontów
Pascal Brodnicki i Karol Okrasa promują produkty sieci Lidl

To największa akcja marketingowa w historii polskiego oddziału niemieckiej sieci handlowej Lidl. Ponad 120 mln zł na zakup reklam w mediach, nowy serwis internetowy, strona na Facebooku i dwie gwiazdy polskiej kuchni. Pascal Brodnicki i Karol Okrasa, co tydzień przygotowują swoje wersje przepisów na dania przyrządzone w oparciu o produkty z Lidla.

Co ciekawie nie dalej jak pół roku temu Karol Okrasa, szef ekskluzywnej restauracji Platter w warszawskim hotelu Intercontinental był innego zdania. Tygodnik Wprost poprosił go przeprowadzenie testu tanich marek własnych oferowanych w polskich sieciach handlowych. Okrasa skrytykował salami jako niejadalne, krzywił się kosztując sera Brie czy jogurtu naturalnego, ale pochwalił sok pomidorowy i pierogi. Na koniec jednak odmówił autoryzacji tekstu.

Nieżyjący już kucharz Maciej Kuroń od wielu lat związany był z Biedronką. W marcu dania z produktów Tesco reklamował Robert Makłowicz, znany z serii programów podróżniczo kulinarnych.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • JemSwiadomie.pl 2012-08-11 17:35:44

    I dali ciała totalnie. Polecieli na kaskę nie sprawdzając chyba jakości produktów sieci którą reklamują. WSTYD i tyle !! Ale to ich problem...

    Odpowiedz
  • polska sieć 2012-08-11 22:34:00

    początek końca,niemcy górą.Lidl.Będziemy płakać,zobaczycie... dzeronimo kosi detal a eurocas hurt...tylko tak dalej idioci naiwni...z delikatesów centrum,levaiatana oraz groszka i euro (polskie sieci)śmiech .sami gotujecie sobie ...

    Odpowiedz
  • sisisi 2012-08-12 02:27:44

    Uciekam z tego kraju - to jakaś paranoja, co tu się wyrabia.

    Odpowiedz
  • trudno być polakiem 2012-08-12 09:21:46

    Szanowny UIKiKu jak tu konkurować z zachodnimi sieciami jeżeli dysponują wielkimi pieniędzmi na takowe reklamy...Jak przeżyć Pani Prezes , jak żyć ...?????

    Odpowiedz
  • antydyskont 2012-08-13 09:51:11

    No cóż dla pieniedzy ludzie zmieniają zdanie,a niektórzy dadzą sobie w du..e rozłożyć parasol ogrodowy ! POLSCY CELEBRYCI LISY FARBOWANE I TYLE. Czemu nikt nie promuje Polski ? Nagle w dyskontach jest takie smaczne żarcie ?

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!