Partner portalu
partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Zalando chce rozwinąć sprzedaż produktów luksusowych

Niemiecka platforma e-handlowa Zalando, specjalizująca się w sprzedaży odzieży i obuwia, chce rozszerzyć swoją działalność o segment produktów luksusowych. Według sklepu jest to odpowiedź na oczekiwania klientów, którzy coraz częściej sięgają po produkty z wyższej półki.


Autor: PAP
Data: 28-02-2020, 08:01

Platforma ujawniła swoje plany wejścia na rynek produktów luksusowych, sklep zapowiedział również, że do 2023 podwoi asortyment sprzedawanych na stronie marek premium.

"Zwłaszcza młodsi klienci lubią mieszać modę wysoką z produktami sportowymi i designerskimi. Nasz segment premium jest najszybciej rozwijającym się w ostatnich miesiącach, dlatego w markach luksusowych widzimy tak duży potencjał" - powiedział dziennikarzom Financial Times David Schneider wiceszef firmy.

Zapowiedzi Zalando ukazały się krótko po tym, jak firma ogłosiła 20 proc. wzrost rocznych dochodów do 6,5 mld euro. Liczba aktywnych klientów Zalando dzisiaj wynosi 31 milionów, a liczba zamówień 145 milionów rocznie.

Projekt Zalando rozwoju sprzedaży towarów luksusowych nałożył się na plany firmy, żeby na platformie sprzedawać także towary z drugiej ręki. W ten sposób Zalando chce trafić w gusta różnych grup odbiorców i stać się najbardziej popularną platformą modową w sieci.

"Chcemy, żeby dzięki naszej aplikacji konsumenci mogli w jednym miejscu zaspokoić wszystkie swoje modowe potrzeby" - powiedział FT Rubin Ritter z Zalando.

Kierownictwo Zalando liczy, że w 2020 r. przychody firmy wzrosną o 15-20 proc. Berlińska platforma jednak przyznaje, że jej szacunki nie przewidują ewentualnego wpływu epidemii koronawirusa na wysokość sprzedaży. Jak dotąd jednak - zapewnia szefostwo sklepu - Zalando nie miało problemów np. z płynnością dostaw. (PAP)

jowi/ malk/

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

handel RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT    /    Zalando RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.236.74.69
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!