Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Partner serwisu

partner serwisu
Handel

Zalando rozwija się na polskim rynku

Internetowy gigant odzieżowy inwestuje kilka milionów euro i zdobywa polski rynek. Szeroko zakrojona reklama w Internecie i TV odnosi skutek. Nawet mimo iż 50 proc. kupowanych w Polsce produktów Zalando jest zwracanych - podaje biztok.pl.

  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl za biztok.pl/Puls Biznesu
Data: 28-11-2014, 18:21

Po trzecim kwartale przychody grupy wzrosły o 24,2 procent do poziomu 501 milionów euro (III kw. 2013 r.: 404 miliony euro). Taki wynik osiągnęli tylko z trzech krajów - Niemiec, Austrii i Szwajcarii. Z kolei przychody w regionie "Reszta Europy" (czyli 12 krajów, w których działa Zalando) zwiększyły się o 39,9 procent, osiągając poziom 198 milionów euro (III kw. 2013 r.: 141 milionów euro).

Na te wyniki wpłynęły usprawnienia we wszystkich głównych grupach kosztowych, m.in. koszcie sprzedaży, logistyki, marketingu i administracji. Ponadto, wydajne zarządzanie kapitałem operacyjnym zaowocowało pokaźną sumą wolnych środków pieniężnych na poziomie 80 milionów euro .

Udział zarobków Zalando na terenie naszego kraju to jedynie 2-3 proc. całego przychodu, ale sklep coraz bardziej zyskuje sympatię Polaków dzięki kampanii reklamowej „Przymierz, to nic nie kosztuje". Jej celem jest pokazanie korzyści robienia zakupów przez Internet, bo konsument ma 100 dni na darmowy zwrot nabytych produktów. Fakt, że 50 proc. zamówień wraca, nie martwi grupy, bo w ostatnich trzech miesiącach stosunek wydatków na marketing do przychodów spadł o 8 proc. - zauważył „Puls Biznesu".

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Zalando RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT    /    e-handel w Polsce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 34.239.149.34
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!