Badania nad aromamarketingiem opublikowane w Journal of Consumer Research pokazują, że odpowiednio dobrany zapach sprzyja nie tylko stworzeniu pozytywnej atmosfery dla konsumenta w placówce handlowej, ale zastosowany w przypadku indywidualnego produktu pomaga wyróżnić go na półce, a także długofalowo - wzmacniać skojarzenia i zapamiętywanie towaru przez użytkownika. Taką rolę ma spełniać świeży zapach czystego cynamonu, odpowiadający bukietowi Bols Cinnamon, rozpylany naturalną dyfuzją i wyczuwalny w odległości kilku metrów.

Pierwsze dni trwania akcji pokazują, że zastosowanie aromamarketingu pozwoliło wielokrotnie zwiększyć sprzedaż Bols Cinnamon na placówkę handlową. Pierwsze testy w wybranych punktach potrwają do końca lutego.
Producentewm wódki Bols jest koncern CEDC ma także w swoim portfolio m.in.: takie marki wódek jak Absolwent, Żubrówka, Soplica i Palace.

 

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl