Zmiana lokalizacji towarów w sklepie może zwiększyć sprzedaż o 1/3
- Autor: portalspożywczy.pl
- Data: 26-06-2014, 13:58
Ważnym punktem w sklepach są regały przy stanowiskach kasowych, ponieważ generują aż 5 proc. całego obrotu. Znajdować się tam towary impulsowe, tj. takie, których zakupu nie planuje się Istnieje duże prawdopodobieństwo, że klient stojąc w kolejce skusi się na jakiś drobny smakołyk, mały napój czy gazetę. Ponadto nudzące się dzieci, widząc ulubione słodycze mogą negocjować z rodzicami, by spełnili ich zachciankę - tłumaczy Kalińska.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Pokolenie silversów aktywne w sieci. Jak kupują i czego oczekują od e-zakupów?
-
Starsi millenialsi kończą czterdzieści lat. Jakimi są klientami?
-
Jak zmieniły się zwyczaje zakupowe Polaków w czasie koronawirusa? (badanie)
-
Pandemia w większym stopniu wpłynęła na zwyczaje Polaków niż ich sytuację ekonomiczną
-
Ekspert: W dobie pandemii Polacy przekonali się, że nie muszą chodzić do sklepu codziennie
-
Pandemia pomoże rodzimym producentom. Polacy częściej chcą kupować krajowe wyroby
-
W Kanadzie w czasie pandemii sprzedaje się mniej kwiatów, więcej mąki
-
Polacy na Walentynki: w domu, restauracji, przy kuchni francuskiej, włoskiej lub sushi i przy winie
-
Czy jesteśmy eko podczas zakupów?
-
Badanie Aldi: Polacy coraz częściej mają puste lodówki
komentarze (0)