• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Zwalnia e-handel w USA

Wartość internetowej sprzedaży towarów i usług (z wyłączeniem branży turystycznej) wyniesie w tym roku w Stanach Zjednoczonych 133,1 mld USD - szacuje, cytowana przez Rzeczpospolitą, firma badawcza eMarketer. To o 0,4 proc. mniej niż w roku 2008.
  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 18-03-2009, 07:55

Prognoza jest bardziej pesymistyczna niż przewidywania amerykańskiego Departamentu Handlu, który niedawno oszacował, że w 2008 r. (obliczenia wciąż trwają) rynek e-commerce w USA urósł o 4,6 proc., a trend zwyżkowy utrzyma się także w 2009 r. mimo kryzysu. Według eMarketera branża e-commerce może liczyć na wzrost sprzedaży dopiero w 2010 r., kiedy wartość rynku ma wynieść 146,1 mld USD (wzrost o 9,8 proc. wobec 2009 r.). Analitycy firmy przewidują, że po 2010 r. rynek handlu w sieci w Ameryce będzie rósł jeszcze szybciej.

Przewidywany stabilny wzrost e-commerce nie oznacza jednak, że podobnie będą wyglądać statystyki dotyczące całego handlu detalicznego - podaje Rzeczpospolita. Jak piszą analitycy eMarketera, handel online będzie przybierał na wartości głównie kosztem tradycyjnych sklepów. A od 2013 r., wahadło koniunktury będzie się cyklicznie przechylać w stronę tradycyjnego handlu. Wówczas rynek e-commerce zacznie się nasycać, a wzrost jego wartości sprzedaży wyhamuje.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!