Zwiększa się popularność outsourcingu sił sprzedaży
Dobra opinia o branży i stale, choć powoli, rosnące zainteresowanie nią pośród przedsiębiorców i handlowców - takie wnioski przynosi druga edycja raportu poświęconego wizerunkowi usług outsourcingu sił sprzedaży w Polsce przygotowanego na zlecenie Grupy NDG.

Outscourcing jest dzisiaj codziennością polskiego biznesu. Delegować na zewnątrz można już niemal wszystkie procesy w firmie – od marketingu po sprzątanie – a outsourcing powoli zaczyna opanowywać także obszary słabo wcześniej eksplorowane, takie jak sprzedaż. To właśnie znajomości usług outsourcingu sił sprzedaży w Polsce i ich wizerunkowi poświęcony jest raport przygotowany przez Grupę NDG.
Co się zmieniło? Przede wszystkim – popularność tej usługi stopniowo zwiększa się. O outsourcingu sił sprzedaży słyszało już 68,2 proc. ankietowanych przedsiębiorców i 62,7 proc. przedstawicieli handlowych, a pośród wszystkich uczestników badania powoli rośnie liczba tych, którzy mają w dorobku współpracę z firmą outsourcingową. W przypadku przedsiębiorców wynik ten wynosi obecnie 27 proc. (w 2017 – 25 proc.). Przedstawiciele mają w dorobku taką współpracę w 37,3 proc. (w 2017 roku - 30,4 proc.).
Czytaj więcej w dlahandlu.pl


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.