• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Zyski Emperii są wyższe niż szacowno

Grupa Emperia w 2009 r. zarobiła więcej, niż wcześniej sygnalizowała. Spółka wypracowała w ubieglym roku 69,4 mln zł zysku netto, wobec 68,2 mln zł zaraportowanych wcześniej. Emperia uzyskała w 2009 r. 5,5 mld zł przychodów ze sprzedaży, to o 18 mln zł mniej niż zakładała - czytamy w Pulsie Biznesu.
  • Autor: Puls Biznesu
  • Data: 12-05-2010, 06:15

Zdaniem analityków grupa ma spore możliwości poprawy wyników, bo w ostatnich latach dużo zainwestowała w nowoczesne centra dystrybucyjne, które znacząco podniosły koszty stałe grupy.

Jak czytamy w Pulsie Biznesu ich przychody nie osiągnęły jeszcze zadowalającego poziomu a żeby zaczęły zarabiać Emperia musi zwiększyć udziały w rynku FMCG przez szybki rozwój własnych sieci lub przejęcia tych już działających.

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
  • partner serwisu
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • funky 2010-05-12 10:13:50

    jadę na test do emperi management trainee program ktoś był na nich?, ktoś wie o co chodzi?, ktoś ma pytania?

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!