Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Partnerzy serwisu

partner serwisu partner serwisu
Handel

Żywność tradycyjna ma powodzenie przed Wielkanocą

W sieci najprościej znaleźć producentów tradycyjnego jadła. Tym samym rdzennie polskie oscypki, sery owcze czy jajka są już zamawiane przez wirtualnych klientów w całej Polsce. A przed samą Wielkanocą tęsknota za tradycyjnym jadłem rośnie, dzięki czemu e-sprzedawcy regionalnych specjałów zacierają ręce.

  • Źródło dlahandlu.pl

Autor: dlahandlu.pl
Data: 03-04-2012, 12:21

Na platformie handlowej Allegro już około dziesięciu hodowców oferuje jaja lęgowe od rdzennie polskiej rasy kur zielononóżek, które jeszcze kilkadziesiąt lat temu obecne były jako stały element wiejskiego krajobrazu. Obecnie wracają do łask dzięki zainteresowaniu zdrową żywnością, a mieszkańcy nawet najbardziej zurbanizowanych rejonów Polski mogą przez internet kupić naturalny produkt z dostawą do domu.

- Na tradycyjną żywność zamawianą przez internet nie będziemy długo czekać, gdyż jest ona wysyłana albo kurierem albo w paczce priorytetowej z uwagi na zachowanie świeżości produktu. Powinniśmy również pamiętać o tym, że ustawa o ochronie praw konsumenckich nie pozwala na zwrot zakupionej w sieci żywności pochodzącej np. z przydomowej wędzarni czy hodowli - mówi Tomasz Henel z Akademii Allegro, projektu edukacyjnego skierowanego do rodzimych sprzedawców i sklepów internetowych.

Wejście ze sprzedażą do sieci opłaciło się - już co czwarty klient składa zamówienie za pośrednictwem Internetu. A w okresie wielkanocnym ilość zainteresowanych wzrasta nawet kilkukrotnie.

O biznesowych korzyściach z wprowadzenia tradycji do sieci jest również przekonana Sylwia Szlandrowicz, właścicielka Rancza Frontiera i sklepu internetowego SeryOwcze.pl, oferującego sery długo dojrzewające i blue z mleka owczego oraz sery dżersejowe: - Wydaje mi się, że dziś dla podobnych firm sprzedaż internetowa jest podstawą egzystencji. Odbiorca może uzyskać wnikliwą i fachową informację o serach i zamówić je do domu nie wstając z miejsca - wyjaśnia prowadzące e-sklep. Zamówione w sieci sery własnej produkcji są etykietowane i zabezpieczone przed uszkodzeniem dzięki próżniowemu opakowaniu - w takiej formie trafiają na stół co trzeciego klienta Rancza Frontiera. Prowadząca sklep SeryOwcze.pl również nie narzeka na brak pracy w okresie świąt wielkanocnych, kiedy to liczba zamówień znacząco wzrasta.

Tak jak w sklepie internetowym Eterno, prowadzonym przez Barbarę Stelmach. Ta ostatnia oferuje gamę ok. 40 unikalnych przetworów - wszystkie są wytwarzane na podstawie autorskich receptur. - W tym czasie Polacy zdecydowanie chętniej sięgają po tradycyjne produkty. Obserwujemy wówczas większe zainteresowanie naszymi wyrobami - przyznaje sprzedająca. Barbara Stelmach w sieci oferuje przetwory i przysmaki owocowe.

Więcej na:

www.dlahandlu.pl

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Allegro RSS ALERT    /    produkty tradycyjne RSS ALERT    /    jaja RSS ALERT    /    sery RSS ALERT    /    e-handel RSS ALERT    /    e-commerce RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.242.55
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!