Szef KFC: Stale szukamy nowych dostawców; nie możemy opierać się na 1-2 partnerach (wywiad)
- Autor: Anna Wrona/portalspozywczy.pl
- Data: 12-09-2017, 10:09

Jak rozwija się KFC w Polsce i jak ważna jest ta marka dla AmRest?
Olgierd Danielewicz, prezydent marki KFC: - Rozwój marki KFC jest dynamiczny i zależy nam na tym, by był on stały. Obecnie mamy ponad 220 restauracji w Polsce, przy czym nadal widzimy możliwości dalszej penetracji rynku. Szacujemy więc, że liczba otwarć restauracji KFC będzie się kształtowana na podobnym poziomie jak dotychczas, czyli 15-20 nowych lokali rocznie. Planujemy nowe restauracje zarówno przy nowo powstających drogach, jak i w dużych miastach. Atrakcyjne są dla nas również miejscowości z mniejszą ilością mieszkańców.
komentarze (1)
Wszystko fajnie, tylko w standardach funkcjonowania personelu szczególnie po stronie kuchni, powinna jednak obowiązywać zasada całkowitego zasłaniania owłosionych części (głowa)zapobiegająca wypadaniu włosów do serwowanych dań. Rzeczywistość jest taka, że panuje w tym zakresie brak wyobraźni, tak ze strony managerów restauracji jak i personelu, który do dań dołącza też i włosy. Mam na to dowody, bo zdarzyło mi się to kilkukrotnie.
Odpowiedz