3 głośne debiuty zagranicznych sieci gastronomicznych w 2017 roku
- Autor: Anna Wrona/portalspozywczy.pl
- Data: 22-12-2017, 18:40

Druga połowa 2017 roku zaskoczyła portalspozywczy.pl apetytem dużych marek gastronomicznych na polski rynek.
1 września wystartowała szwedzka sieć Max Premium Burgers. Firma zdecydowała się na wejście do Polski ze względu na perspektywiczny według nich rynek. Przy czym nie była to pierwsza taka próba. Max interesuje się polskim rynkiem od ponad 10 lat. Kilka lat temu próbował wejść przez masterfranczyzę. Odbyło się sporo spotkań, ale nie udało się znaleźć odpowiedniego franczyzobiorcy. Tym razem zdecydowano, że firma będzie finansować rozwój sieci z własnych środków. W pierwszym roku planowano przeznaczyć na to ok. 5 mln euro.
komentarze (1)
Dlaczego w Polsce na bar szybkiej obsługi mówi się RESTAURACJA ???????
Odpowiedz