4 błędy restauracji w social media
- Autor: AW/portalspozywczy.pl
- Data: 20-04-2018, 11:21

– Marketing rekomendacji ma olbrzymią siłę i może znacząco wpłynąć na ilość gości w lokalu. A media społecznościowe to głównie rekomendacja. Naszym najwierniejszym gastronomicznym doradcą jest internet, dlatego właściwe działania w sieci skutkują pozytywnym wyborem restauracji lub zakupem określonego produktu czy usługi. Zawsze powtarzam, że obsługa gości rozpoczyna się w internecie! – mówi Angelika Borysiak.
Jak przyznaje, w ostatnich latach obserwujemy dynamiczny rozwój branży gastronomicznej i coraz mocniejszą konkurencję. Już nie wystarczy serwować dobrego jedzenia. Należy zadbać także o komunikację z gośćmi.
komentarze (2)
zdaliśmy się na agencja.calisia.pl/ i nasze posty są dopracowane. Kiedyś przynajmniej raz w tyg była jakaś gafa. teraz mam spokojną głowę i mogę zająć się biznesm na 100%
OdpowiedzNaprawdę można sobie strzelić w stopę, jeżeli się będzie ulegać emocjom i źle prowadzić fanpage. Ja odcinam się od social media w pracy na tyle, ile można. U nas stroną internetową i facebookiem zajmuje się firma orchideagroup.pl/. Robią to fajnie i rzetelnie - potrafią doradzić nam, jak odpisać i jakie posty wrzucać i łagodzą moje emocjonalne reakcje. Lepiej, żeby zajmował się tym specjalista. Polecam ich zawsze swoim znajomym, bo jestem naprawdę zadowolona.
Odpowiedz