Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
HoReCa

4 błędy restauracji w social media

  • Autor: AW/portalspozywczy.pl
  • Data: 20-04-2018, 11:21
– Nigdy wcześniej publiczne wyrażanie opinii nie było tak proste jak teraz, gdy internet jest łatwo dostępny, a większość ludzi czuje się w nim anonimowo i bezkarnie. Na 100 zadowolonych klientów, 5 podzieli się swoją opinią, na 100 niezadowolonych – 80 – mówi serwisowi portalspozywczy.pl Angelika Borysiak, Social Media i Marketing Manager.
4 błędy restauracji w social media
Angelika Borysiak, Social Media i Marketing Manager, zawodowo związana z branżą gastronomiczną i hotelarską, fot. AB

– Marketing rekomendacji ma olbrzymią siłę i może znacząco wpłynąć na ilość gości w lokalu. A media społecznościowe to głównie rekomendacja. Naszym najwierniejszym gastronomicznym doradcą jest internet, dlatego właściwe działania w sieci skutkują pozytywnym wyborem restauracji lub zakupem określonego produktu czy usługi. Zawsze powtarzam, że obsługa gości rozpoczyna się w internecie! – mówi Angelika Borysiak.

Jak przyznaje, w ostatnich latach obserwujemy dynamiczny rozwój branży gastronomicznej i coraz mocniejszą konkurencję. Już nie wystarczy serwować dobrego jedzenia. Należy zadbać także o komunikację z gośćmi.

Dalsza część artykułu (85%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (2)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Marcin Opole 2018-11-16 15:32:33

    zdaliśmy się na agencja.calisia.pl/ i nasze posty są dopracowane. Kiedyś przynajmniej raz w tyg była jakaś gafa. teraz mam spokojną głowę i mogę zająć się biznesm na 100%

    Odpowiedz
  • Minnie 2019-02-25 15:40:00

    Naprawdę można sobie strzelić w stopę, jeżeli się będzie ulegać emocjom i źle prowadzić fanpage. Ja odcinam się od social media w pracy na tyle, ile można. U nas stroną internetową i facebookiem zajmuje się firma orchideagroup.pl/. Robią to fajnie i rzetelnie - potrafią doradzić nam, jak odpisać i jakie posty wrzucać i łagodzą moje emocjonalne reakcje. Lepiej, żeby zajmował się tym specjalista. Polecam ich zawsze swoim znajomym, bo jestem naprawdę zadowolona.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!