Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

4F CAFÉ - ma łączyć rynek gastronomii i zakupów

4FCAFÉ to nowe miejsce na mapie Warszawy. To multifunkcyjna przestrzeń będąca
połączeniem kawiarni serwującej zdrowe dania ze strefą warsztatową i fitness, a także
nowoczesną przestrzenią zakupową: showroomem kolekcji 4F i punktem odbioru
zamówień online.

4F CAFÉ - ma łączyć rynek gastronomii i zakupów
Pierwsza 4F Cafe już jest. Za rok może ich być 100/ fot. materiały prasowe
  • Źródło www.portalspozywczy.pl

Autor: www.portalspozywczy.pl/ informacja prasowa
Data: 01-10-2020, 15:36

4FCAFÉ – lokal w centrum warszawskiej dzielnicy biznesowej jest propozycją na spotkania ze znajomymi, lunch w przerwie w pracy czy chwilę regeneracji po treningu.

Funkcje gastronomiczne uzupełni także program spotkań ze specjalistami świata sportu oraz wspólne  treningi. Pierwszy punkt nowej sieci jest także pierwszym krokiem Grupy OTCF – właściciela marki 4F - w stronę nowego postrzegania rynków gastronomii i zakupów: połączenia obu stron stylu życia w  jednym miejscu.

Ważną funkcją nowej kawiarni będzie pick-up point, showroom i sklep. Takie rozwiązanie gwarantuje  zupełnie nową jakość zakupów – na spokojnie, w przyjemnej atmosferze, przy kawie czy lunchu.  Tu, klienci realizujący zakupy online, będą mogli kupić ubrania, odebrać zamówione produkty, ale także na spokojnie je przymierzyć i w rezultacie zapłacić tylko za te, na które zdecydują się kupić.

Menu 4FCAFÉ tworzy bogaty wybór kaw – od klasyków po wydanie 4F PRO, wzbogaconych proteinami – a także świeżo wyciskanych soków, smoothie i naparów. 

Serwowane posiłki zostały zaprojektowane przez dietetyków według modelu healthy bowl: misek  pełnych kompozycji zdrowych składników. Od słodkich śniadaniowych owsianek przez lunchowe  sałatki po sycące lunche – 4FCAFÉ to kompleksowe menu zbilansowanej diety. Dostępne jest także  rozwiązanie MIX & MATCH, które pozwala gościom na tworzenie spersonalizowanych bowli z ulubionych składników.

Śniadanie serwowane jest przez cały dzień, w tym kanapki przygotowane na pieczywie proteinowym, śniadaniowe gofry i sałatki. Poza daniami stworzonymi dla zdrowej, wymagającej czy sportowej diety, w menu znalazły się także klasyki: kanapki na pełnoziarnistym pieczywie czy potrawy z jaj, przygotowywane na miejscu ze świeżych produktów.

Idea 4FCAFÉ zrodziła się poprzez poszukiwanie przez firmę holistycznych rozwiązań dla świadomych  konsumentów. Koncept kawiarni sieciowej bierze pod uwagę potrzebę pierwszego wyboru – odżywianie - zaspokaja ją w formie dopasowanej do współczesnych odbiorców, czyli gości dbających o zdrowie i aktywny styl życia, a także tych, którzy cenią sobie zakupy w miłej atmosferze. Od powstania koncepcji do otwarcia lokalu Grupa OTCF potrzebowała trzech miesięcy.

więcej informacji:

4F RSS ALERT    /    4F CAFÉ RSS ALERT    /    Grupa OTCF RSS ALERT    /    Igor Klaja RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 100.24.125.162
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!