Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

AmRest vs McDonalds: Kto wygra wojnę o kurczaka?

Sieć KFC przeprowadziła ostatnio kampanię promującą swoje kurczaki i szkalującą tzw. "podroby", a Burger King porównuje w reklamach burgery sieci z konkurencją. Tymczasem McDonalds, w którego wydają się być wymierzone te działania, wystartował właśnie z pierwszą w Polsce edycja konkursu "Mój Burger", umożliwiającego gościom stworzenie kanapki własnego pomysłu. Kto wygra ten wyścig reklamowy? Czy tego typu działania przyniosą zamierzone korzyści gastronomicznym gigantom?

AmRest vs McDonalds: Kto wygra wojnę o kurczaka?
Ostre kampanie reklamowe KFC, Burger King i McDonalds; fot. Fotolia

Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
Data: 05-10-2014, 20:11

Dalsza część artykułu (91%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium".

lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

więcej informacji:

reklama Burger King RSS ALERT    /    Iwona Sarachman RSS ALERT    /    Jarosław Filipek RSS ALERT    /    Dominik Szulowski RSS ALERT    /    KFC RSS ALERT    /    McDonalds RSS ALERT    /    Burger King RSS ALERT    /    AmRest RSS ALERT    /    kfc podrób RSS ALERT    /    McDonalds Mój Burger RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • nofastfood 2014-10-28 10:49:04
    kurczak to świętość kfc, gdyby nie kfc to amrest upadł by wraz z super nie rentowną pizzą hut. prawdziwy i smaczny kurczak jest tylko z kfc. inne fast foody robią tylko podróbki. choć wiadomo że konspol ma ubojnie z chowem klatkowym i to smutne. więc najlepszy kurczak jest tylko z kfc, ale nie jest zdrowy niestety bo nie jest z wolnego wybiegu. mcnuggest to mielonka różnych odpadków. w kfc to 100% cały kawałek kurczaka z uboju klatkowego.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.62.49
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!