AmRest wyda na modernizację restauracji 50 mln zł, zainwestuje głównie w Polsce
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 19-03-2013, 12:36
AmRest będzie kontynuował ekspansję poprzez wzrost organiczny na rynku Europy Środkowo-Wschodniej. Dodatkowo zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami Spółka prowadzić będzie testy restauracji marki własnej La Tagliatella na 4 nowych rynkach - USA, Chiny, Indie i Niemcy. W zależności od wyników testów podjęta zostanie decyzja o przyśpieszeniu rozwoju na wspomnianych rynkach.
W opinii zarządu AmRest unikalny model biznesowy marki La Tagliatella tworzy z niej doskonałą platformę globalnego wzrostu. AmRest zamierza rozwijać się w perspektywie najbliższych lat na światowych rynkach ze szczególnym uwzględnieniem dużych rynków wschodzących.
Spółka na bieżąco monitoruje również rynek fuzji i przejęć pod kątem potencjalnych akwizycji. Celem AmRest w Europie Środkowo-Wschodniej jest dalszy rozwój największej marki Grupy AmRest, KFC, poprzez otwieranie nowych restauracji oraz zwiększenie sprzedaży w istniejących restauracjach. Dodatkowo rozwijane będą marki, Burger King i Starbucks. Spółka jest w stanie sfinansować swój rozwój w 2013 roku wykorzystując wewnętrzne przepływy pieniężne oraz finansowanie dłużne.
Plan nowych otwarć, podobnie jak w ubiegłych latach będzie na bieżąco dostosowywany do warunków rynkowych oraz możliwości pozyskiwania nowych atrakcyjnych lokalizacji w poszczególnych krajach. AmRest jest bardzo restrykcyjny i selektywny każdorazowo przy podejmowaniu decyzji o alokowaniu swoich środków pieniężnych - celem jest osiągnięcie minimum 20% IRR na każdej inwestycji.
Koszt otwarcia nowej restauracji AmRest w Europie różni się ze względu na lokalizację oraz typ restauracji i wynosi średnio 2,7 mln zł.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Kto ma uiścić podatek od napiwków?
-
Jak zamienić w pieniądze zasięgi w social mediach?
-
Sieć Top Drive wdraża aplikację do zamawiania jedzenia
-
Amrest zwiększy liczbę kiosków samoobsługowych
-
KFC Deluxe Shake w tym roku ze współpracą influencerską z Julią Żugaj
-
Poznański Szlak Kulinarny zaprasza amatorów poznańskiej pyry
-
Jaki jest wzorcowy rachunek zysków i strat lokalu gastronomicznego
-
Sfinks Polska: Kontrola kosztów podstawą zarządzania siecią [WYWIAD]
-
Sobowtór Rolando w reklamie roślinnych Whopperów Burger King
-
Marnowanie żywności: Dlaczego w restauracjach wyrzuca się tyle jedzenia?
komentarze (1)
Widac, że amrest szastka kasa na lewo i prawo, a jak czytam forum pracowników gowork.pl/opinie_czytaj,9363 to tam juz tak bogato nie jest, mówiac o pensjach pracowników myjących sałatę.
Odpowiedz